Minua ärsyttää kun mies juoksuttaa lapsia joka asialla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Thelma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Thelma"

Vieras
Siis ei itse viiti lähtä hakeen mitään.Lasten pitäis hakea ne sille kaikki.
-Tuo minulle lasi
-Hae minulle posti
tee sitä tee tätä. Hae tuo vie. Ja itse istuu vaan sohvalla. Hänen isänsä oli samallainen ja kun seurusteltiin (edes mennyt mies jo) ni yritti juoksuttaa minua samallain. En suostunu. Tuumasin vaan tyynesti että sinä voit sen asian hakea itsekkin. Monesti anoppi ja muut sukulaiset haukko henkeä et nyt se ukko suuttuu ja minulle sanoivat selän takana et sitä pitää totella. En totellu ja alkanu juoksutytöksi. Eipä tuo minulle kertaakaan suuttunutkaan :D:D mut ei minun tarvinu sitä passatakkaan.
No olen nyt alkanu soveltaa mihelle samaa, ku pyyttää lapsia hakemaan ni sanon vaan et meneppä ihan itse hakemaan,ei sua tarvi passata. Ja mä en ole todellakaan passannu ;D en lapsia enkä miestä.
Toki jos olen hakemassa niitä juomalaseja itsellekki ni tuon nipun että siittä voi ottaa jokainen, mutten ala pöydästä toisten laseja pomppimaan ja hakemaan.

• Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
No onko tällä ollut suotuisa vaikutus mieheen? Tuollaista luonteenpiirrettä vaan on tosi vaikea kitkeä pois. Mun mies on vähän samanlainen, äitinsä on passannut "pilalle". Minä ja lapset pistetään kampoihin eikä passata, mutta silti välillä ärsyttää se, ettei toinen millään viittis persettään nostaa.

[QUOTE="vieras";26238748]No onko tällä ollut suotuisa vaikutus mieheen? Tuollaista luonteenpiirrettä vaan on tosi vaikea kitkeä pois. Mun mies on vähän samanlainen, äitinsä on passannut "pilalle". Minä ja lapset pistetään kampoihin eikä passata, mutta silti välillä ärsyttää se, ettei toinen millään viittis persettään nostaa.[/QUOTE]

On ollut. Ihan oikeesti. On joutunu opetteleen ruoan laiton ja pyykin pesun ja en tiedä miten olisivat pärjänneet jos ei olis joutunu opettelemaan niitä. Nimittäin mä olen pariin kertaan joutunu sairaalaan yllättäin moneksi päiväksi.
Ja mä annan samallamitalla takas jos alkaa mua juoksuttaan. Ollaan tuosta juteltukki paljon ja olen sanonu suoraa et miltä se minusta tuntuu ja tuntu ku hänen isänsä yritti passauttaa,vaikka olikin ''vanhankansan mies'' ni silti.

:D heh ja olen tästä saanu anopilta noottia et mihillä pitää aina olla valmis ja tuore ruoka ku tulee töistä. No en ole siihenkään alkanu. Jos ei ole siihen aikaan kotia tullu ku olen ruoan tehny ni on saanu lämmittää tai tehdä ruokasa itse jos sitä ei ole jääny.
Meillä on anopin kans tosi hyvät välit silti vaikkei meillä ajatukset aina mene yksiin. Ja myös meillä on loistava parisuhde miehen kans.
Mut tämä miehen äiti passaa edelleen kaikki pojallesa nokan eteen ja poika osaa kyllä passauttaakkin hänellä :o ja niin kaikki veljesäkkin.

Yhteistyössä