Minua ärsyttää syrjäänvetäytyvät vanhemmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ikuinen kaveriton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No okei, huooh, me tosiaan ollaan uusia ja olisin halunnut lähemmin tutustuttaa pojat toisiinsa. :/
Saa nähdä ilmaantuvatko vanhempain iltaankaan sitten parin vuoden päästä....
Kyllä ne pojat siellä kerhossa toisiinsa tutustuvat =) Eli turhaan huolehdit asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Meillä on kerhossa on ihan ok ihmisiä, mutta ei todellakaan kiinnosta heitä sen enempää tavata. Jos tälläkin äidillä on tarpeeksi aktiviteetteja, eikä kaipaa enempää.

:(
Ok. Kaduttaa koko asuinpaikka. Kai minä olen sitten ainoa ihminen maailmassa jota kiinnostais tutustua toisiin ihmisiin. :'(

Eihän siinä mitään pahaa ole että haluaisit tutustua mutta hyväksy se että kaikki eivät ajattele samoin kuin sinä eikä sinäkään ole mitään pahaa.

Meillä on kerhossa on ihan ok ihmisiä, mutta ei todellakaan kiinnosta heitä sen enempää tavata. Jos tälläkin äidillä on tarpeeksi aktiviteetteja, eikä kaipaa enempää.

Ok. Kaduttaa koko asuinpaikka. Kai minä olen sitten ainoa ihminen maailmassa jota kiinnostais tutustua toisiin ihmisiin. :'(

Mäkin olen tällä paikkakunnalla suht uus, mutta ystäviä on silti löytyny. Yleensä noissa kerhoissa on mammoilla niin tiiviit piirit ettei niihin edes helposti pääse.
Alotat jonkun uuden harrastuksen tai jotain. Jos sieltä löytys.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

Eihän siinä mitään pahaa ole että haluaisit tutustua mutta hyväksy se että kaikki eivät ajattele samoin kuin sinä eikä sinäkään ole mitään pahaa.

Tätä ketjua lukiessa näyttää siltä, ettei ketään kiinnosta tutustua toisinsa kun toisella saattaa vaikka olla liikaa aktiviteetteja....

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Peesi tähän =) Ja ap:n kannattaa mennä itse juttelemaan tälle äidille ja katsoa, miten käy. Voihan olla, että jos kyse on ujosta ihmisestä, seuraavalla kerralla hän uskaltaa jo tervehtiä. Kannattaa myös muistaa, että ihmisillä on mitä erilaisimpia syitä vetäytyä syrjään. Kyse voi olla vaikka heikosta kuuulosta, änkytyksestä tai muusta puheen tuottamiseen ja ymmärtämiseen liittyvästä viasta. Tai tämä ihminen on ehkä ollut koulukiusattu, kärsii masennuksesta tai jotain muuta sellaista, minkä takia on mieluummin syrjässä muista.

Munkin tyttären kerholaisten vanhemat on ihan ok tyyppejä, sen minkä olen nähnyt. MUTTA, mulla ei ole todellakaan halua alkaa viettämään heidän kanssaan aikaa sen kummemin. Ainakaan pelkästään sen takia että lapset on kerhokavereita. Onneksi jokaisella on oikeus valita seuransa. Ja jos ei halua minkäänlaista seuraa, niin sekin on ok.

Tätä ketjua lukiessa näyttää siltä, ettei ketään kiinnosta tutustua toisinsa kun toisella saattaa vaikka olla liikaa aktiviteetteja....
No mitä tää äiti on sanonut sulle, kun olet mennyt hänelle juttelemaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
No mitä tää äiti on sanonut sulle, kun olet mennyt hänelle juttelemaan?

Ei edes vastannut tervehdykseen.

minäkin tahtoisin tutustua tämän kylän ihmisiin.
Mutta esmes just kun kerhon eteisessä äidit odottivat kerhon päättymistä, niin koitin muutaman sanan joskus sanoa. sain kyl semmosia kohteliaita, lyhyitä vastauksia, ja sitten taas kjatkui juttu "sisäpiirin" eli alkuasukkaitten kesken.

Ja muuten, mulla on AINA tukka pesemättä ja jotkut hirveet ruokatahraiset verskat päällä, kun tulee tilanne, että pitäis puhua jonkun kanssa. (Ei, en todellakaan aina ehdi enkä viitsi tellätä itseäni kun vien lasta kerhoon, käväisen kaupassa tms.)

Yhteistyössä