Minua harmittaa hirveästi tämä, kun menin ihastumaan toiseen mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elämässä ei ole järkeä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Elämässä ei ole järkeä

Vieras
Olen jo yli kuukauden ollut ihan pasmat sekaisin. Onneksi en sitä miestä enää näe, en ole nähnyt koko tammikuun aikana ollenkaan. MUTTA, en vain kykene olemaan ajattelematta sitä.
Tämä tekee jo tosi kipeää. Itkettää, ahdistaa. :(

Tämä toinen mies on mitä ilmeisimmin varattu. En ole edes kauheasti jutellut hänen kanssaan, mutta silti tuntuu, että sukatkin pyörivät jaloissa. Näen hänestä unta jatkuvasti, vaikka yritän vaan unohtaa. :( En edes tiedä, mikä hänen nimi on.

Tyhmää! Mutta en vaan saa häntä pois mielestäni. :'(

Et ole edes jutellut miehen kanssa, eli olet vain ihastunut jonkun ihmisen ulkomuotoon. Se nyt ei ole mitenkään tavatonta, tuollaisia ihastuksia tulee ja menee. Turha sellaisen takia on ahdistua, hyväksy tunne, se menee pian ohi.

Alkuperäinen kirjoittaja ryhdistäydy;29483196:
Et ole edes jutellut miehen kanssa, eli olet vain ihastunut jonkun ihmisen ulkomuotoon. Se nyt ei ole mitenkään tavatonta, tuollaisia ihastuksia tulee ja menee. Turha sellaisen takia on ahdistua, hyväksy tunne, se menee pian ohi.

Siis olen puhunut hänen kanssaan. Hän on hyvin miellyttävän oloinen, hyväkäytöksinen ja hänen äänensä suorastaan hunajaa.

Ei tämä ole vain "tuollaisia ihastuksia" vaan jotakin muuta. Olen ennenkin ollut ihastunut johonkin mutta en näin syvästi.

Kun ekaa kertaa tapasin hänet, oli pimeää ja kuulin vain hänen äänensä ja jo silloin kellot kilisivät. Hankalaa selittää...

Mulle tulee mieleen että sun omassa elämässä on nyt joku suuntaa vailla oleva juttu, pitäiskö sun opiskella jotain tai lähteä harrastamaan jotain tai muuta? Liikaa aikaa ja liian vähän töitä aivoille - siitähän tuommoinen obsessio seuraa.

Yhteistyössä