minua ihmetyttää nämä raskausvaivani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 21+2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2

21+2

Vieras
odotan neljättä lastani rv 21+2 ja kokoajan alavatsaan nipistelee ja vauva potkii todella alhaalla,potkut tuntuvat niku alapäässä. pelottaa että jos alkaa paikat aukeemaan tai jotain.
millasia vaivoja muilla on/on ollut?

Mä odotan myös nelosta ja vauva on myös erittäin vilkas. Tuntuu, että kaikki raskausvaivat, liitoskivut, kohtukivut jne.. on tulleet edellisiä kertoja voimakkaampina ja supistuksiakin on kiitettävästi. Kohdunsuulla kumminkin kaikki ok ja kohdunkaulakin vain normaalin rajoissa lyhentynyt. Nyt siis rv 27. Eli kai se osittain on normaaliakin lapsiluvun lisääntyessä, etenkin jos ovat kovin lähekkäin...

[QUOTE="vieras";22644543]Mä odotan myös nelosta ja vauva on myös erittäin vilkas. Tuntuu, että kaikki raskausvaivat, liitoskivut, kohtukivut jne.. on tulleet edellisiä kertoja voimakkaampina ja supistuksiakin on kiitettävästi. Kohdunsuulla kumminkin kaikki ok ja kohdunkaulakin vain normaalin rajoissa lyhentynyt. Nyt siis rv 27. Eli kai se osittain on normaaliakin lapsiluvun lisääntyessä, etenkin jos ovat kovin lähekkäin...[/QUOTE]

meillä noi kolme on 2v välein ja tää on nyt si 3v väliä nuorimpaan.
mäkin olen menossa maanantaina lääkärille että kattoo kohdunsuun tilanteen ja toivon ettei olisi muutosta vielä tässä vaiheessa tapahtunut. ihmetytti vaan kun ei meinannu lääkärille saada aikaa vaikkakin neuvola sen varasi..sain sen sitten reilun viikon päähän siitä kun neuvolassa kävin.

Yhteistyössä