Minua itkettää tämä päivä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihan...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voihan...

Vieras
Nyt on ensimmäinen äitienpäiväni. Mies on töisssä ja lapsi oli yökylässä mummulassa, koska mummu halusi. Minun oli tarkoitus mennä sinne nyt aamupäivästä ja meidän piti grillata. Tai näin luulin. Nyt soittelivat perääni, että joko haen lapsen pois. Muut sisarukseni perheineen ovat kutsuttu syömään, minua ei, vaikka tietävät, että mieheni on töissä. Kyllä tuli paha mieli... Taidan olla typerä, mutta minua ihan itkettää...

No mutta miksi sinä et sitten voi jäädä sinne syömään, jos muutkin sisarruksesi on perheineen kutsuttu. Oletkohan varmasti ymmärtänyt oikein? Tosi kurjaa, jos tässä ei ole väärinkäsitystä taustalla. Jospa he tarkoittivat, että sinun pitäisi mennä myös sinne, että voit olla syömässä äitienpäivälounasta muiden perheenjäsenten kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja voihan...:
Nyt on ensimmäinen äitienpäiväni. Mies on töisssä ja lapsi oli yökylässä mummulassa, koska mummu halusi. Minun oli tarkoitus mennä sinne nyt aamupäivästä ja meidän piti grillata. Tai näin luulin. Nyt soittelivat perääni, että joko haen lapsen pois. Muut sisarukseni perheineen ovat kutsuttu syömään, minua ei, vaikka tietävät, että mieheni on töissä. Kyllä tuli paha mieli... Taidan olla typerä, mutta minua ihan itkettää...

Onkohan tuossa nyt joku väärinkäsitys...ei tuossa mitään järkeä ainakaan ole.

Jos ne on soitellu tyyliin "koskas tuut hakeen tenevaa" ja tarkoittanu sitä, että menisit sinne hiukan katsomaan sen perään sillä aikaa kun valmistavat sen grillaustouhun. Ja jäät sinne siis grillaamaan samalla.
Kyl tässä nyt on joku väärinkäsitys.

Alkuperäinen kirjoittaja jokuvaan:
Täh? No jo on törkeetä. Jos ne on sun vanhempia, niin etkö voi sanoa, että sinäkin jäät syömään?

Enpä taida enää haluta... Sääli, koska olin vartavasten hankkinut uuden mekon ja kihartanut jo tukkani... Olen nyt kyllä tosi typerä, kun tällaisesta itkua väännän... :'(

Ei ole väärinkäsitys. Sanoivat että lapsi on haettava pois kello 13.00 mennessä. Ei minua oltu varsinaisesti koskaan kutsuttu, kehuivat vaan että grillaavat ensikertaa tänä kesänä ja että sisaruksenikin perheineen tulevat. Kun menin hämilleni, sanoivat tuovansa lapsen kotiin "kerta on noin vaikeeta"...

Et sä typerä ole. Meillä muutoin sama tilanne viime vuonna paitsi, että miehen äiti oli kyseessä. Nyt ollaan mun äidin luona ja asutaan häntä lähellä.

:hug: :hug: :hug:

Itketään yhdessä! :heart:

No etkö voi kysyä suoraan, miksi sinua ei ole kutsuttu, jos kerta ovat vanhempiasi? Onko teillä niin etäiset välit, jotain vanhoja riitoja tms.? Eihän tuo muuten ole millään tavoin normaalia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko kyseessä omat vanhempasi vai miehen?

omat

Huipputörkeää! Olisi kyllä siltikin, vaikka olisi miehen vanhemmat kyseessä. Annappa näpäytys ja kysy ihan suoraan, että missä mättää, mutta todellakaan et mene syömään vaikka sitten kutsuisivat.

Ei ole väärinkäsitys. Sanoivat että lapsi on haettava pois kello 13.00 mennessä. Ei minua oltu varsinaisesti koskaan kutsuttu, kehuivat vaan että grillaavat ensikertaa tänä kesänä ja että sisaruksenikin perheineen tulevat. Kun menin hämilleni, sanoivat tuovansa lapsen kotiin "kerta on noin vaikeeta"...

on kyllä törkeetä.. mä sanoisin suoraan jo tossa vaiheessa että ei tarvii edes harkita ottaa yhteyttä pitkään aikaan. pysykööt omissa oloissaan. tollasen jälkeen ei minun lapsi sinne menisi jos en minäkään olisi tervetullut.

No etkö voi kysyä suoraan, miksi sinua ei ole kutsuttu, jos kerta ovat vanhempiasi? Onko teillä niin etäiset välit, jotain vanhoja riitoja tms.? Eihän tuo muuten ole millään tavoin normaalia.

Alkuperäinen kirjoittaja jokuvaan:

En halua myöntää että pahotin mieleni, koska en jaksa kuunnella haukkumista siitä, että olen tällainen itkupilli... menen anoppilaan tai miehen mummulle (omia ei ole) ja yritän unohtaa koko jutun...

En halua myöntää että pahotin mieleni, koska en jaksa kuunnella haukkumista siitä, että olen tällainen itkupilli... menen anoppilaan tai miehen mummulle (omia ei ole) ja yritän unohtaa koko jutun...

No mutta jos et näytä pahastumistasi koskaan, niin entä jos he saavat käsityksen, ettei sinua kiinnostakaan viettää aikaa heidän kanssaan? Kyllä kannattaisi kysyä suoraan missä mättää ja miksi sua ei ole kutsuttu, eihän sun sinne silti tarvi mennä vaikka kysysitkin. Törkeetähän tuo on sun vanhemmiltasi. Mutta onko teillä siis muuten etäiset/huonot välit tai jotain vanhoja riitoja tms. mikä selittäis heidän käytöstään?

Onko niillä muilla lapsia? Tuli vaan mieleen, et jos se on "aikuisten grillausjuhla"?

Ja samaa mieltä, ku moni muukin. Kysyt suoraan mikä mättää ja näytät selvästi pahastumisesi.

Yhteistyössä