Minua itkettää tämä päivä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihan...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jokuvaan:
Täh? No jo on törkeetä. Jos ne on sun vanhempia, niin etkö voi sanoa, että sinäkin jäät syömään?

Enpä taida enää haluta... Sääli, koska olin vartavasten hankkinut uuden mekon ja kihartanut jo tukkani... Olen nyt kyllä tosi typerä, kun tällaisesta itkua väännän... :'(

Lopeta jo, aikuinen ihminen!! Uusi mekko ja tukan KIHARRUS, jos menee vanhempien luo????

Miksi ylipäätänsä pitää miettiä, että ainiin tänään ON äitienpäivä ja minä olen yksin/sairaalassa /töissä tms. Jos tuntuu pahalta, älkää miettikö, pahemmalta se silloin tuntuu!

Alkuperäinen kirjoittaja jaana:
Alkuperäinen kirjoittaja jokuvaan:
Täh? No jo on törkeetä. Jos ne on sun vanhempia, niin etkö voi sanoa, että sinäkin jäät syömään?

Enpä taida enää haluta... Sääli, koska olin vartavasten hankkinut uuden mekon ja kihartanut jo tukkani... Olen nyt kyllä tosi typerä, kun tällaisesta itkua väännän... :'(

Lopeta jo, aikuinen ihminen!! Uusi mekko ja tukan KIHARRUS, jos menee vanhempien luo????

Miksi ylipäätänsä pitää miettiä, että ainiin tänään ON äitienpäivä ja minä olen yksin/sairaalassa /töissä tms. Jos tuntuu pahalta, älkää miettikö, pahemmalta se silloin tuntuu!

Oletpas sinä mukava... Kaikkien perheissä kun ei olla rentoja, ei ole minun vanhempien luo asiaa verkkareissa. Esim jouluna on musta puku ja kravatti-linja miehillä, naisilla pitää olla jouluinen mekko/hame/housupuku.

No shit, että tuntuu pahemmalta kun miettii. Mutta väitätkö ettei sinulle olisi tullut tällaisesta paha mieli, varsinkin ENSIMMÄISENÄ äitienpäivänäsi...?

Alkuperäinen kirjoittaja :
Isä toi lapsen, äiti ei edes tullut. Sanoi, että olisin voinut edes itse viedä kortin. Just...
http://www.aijaa.com/v.php?i=4172273.jpg
Tuollaisen tein. Ei mikään mahtava, mutta eipä ollut oikein intoa...

Helmiä sioille. Vittu millaset vanhemmat sulla on, vittujen vittujen vittu. Ei väliä vaikka mulle tulis 2 v bannia, sun vanhemmat on perseestä!

:) Oot kyllä aika ihana. :)

Tosi Kaunis kortti! Oikeastaan liian kaunis äidille, joka käyttäytyy sinua kohtaan noin. :hug: Ehkä kannattaa olla mahdollisimman vähän tekemisissä perheen kanssa, joka on noin loukkaava ja ilkeä sinua kohtaan. Toivottavasti löydät muista ihmisistä, anopista, muista sukulaisista, ystävistä, lempeämpää seuraa. Tuli tosi paha mieli puolestasi! :hug:

Mä vaan hämmästelen yhtä juttua: jos teidän välit on muutenkin huonot ja aika kylmät ( kuten siis käsitin ), niin kuinka sä pystyit viemään ylipäänsä lapsesi yökylään ensimmäisen äitienpäiväsi aattona? En minä olisi voinut alle vuoden ikäistä viedä tuollaisille ihmisille, vaikka kuinka olisivat pyytäneet. Isomman ehkä, joka olisi itse sitten osannut sanoa jos haluaa pois.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti minäkin:
Todella kauniin kortin olet tehnyt. :) Äitisi ei todellakaan ansaitse moista. Toivottavasti sulla kuitenkin oli mukava äitienpäivä :)

Kiitos.

Ei ollut kovin mukava päivä muutenkaan. Anoppilassa onneksi sentään sain kakkukahvit. :)

Kysyin varovasti mieheltä, eikö hän aijo muistaa minua ja hän syytti minua, etten ole antanut hänelle aikaa siihen. Siis esim lahjan hankkimiseen. Tosin hänellä oli juuri viikon loma, mutta ilmeisesti oli parempaa tekemistä. :( No, ei ne lahjat niin tärkeitä... Nyt sitten itsekseni valvon, mies meni jo nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä vaan hämmästelen yhtä juttua: jos teidän välit on muutenkin huonot ja aika kylmät ( kuten siis käsitin ), niin kuinka sä pystyit viemään ylipäänsä lapsesi yökylään ensimmäisen äitienpäiväsi aattona? En minä olisi voinut alle vuoden ikäistä viedä tuollaisille ihmisille, vaikka kuinka olisivat pyytäneet. Isomman ehkä, joka olisi itse sitten osannut sanoa jos haluaa pois.

Kulissin mukaan välimme on loistavat. ;) Minulla ei ole tapana kostaa omia ongelmiani/riitojani lapsen kautta. Meillä on myös yli kuukausi valvomista takana sairastelun ja hampaiden tulon vuoksi, joten otin kiitollisena vastaan mahdollisuuden nukkua edes yhden yön.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Ekaks :hug: kurja perhe sulla, todella, mutta älä jää rypemään martyyriksi. Se ei kanna sua mihinkään ja tekee sun olos aina vaan kurjemmaksi.

En jää. Kirjottelinki tossa jo päivällä, että nyt loppu itsesääli ja lähdin ulos tuulettumaan (sinne anoppilaan). :)

Yhteistyössä