V
vihattu vai tykätty
Vieras
Menin torstaina yhteen kahvilan tapaiseen työpäiväni päätteeksi.
Siellä oli yks tuttu mies ja sitten sen seurassa oli ilmeisesti sen työpari tmv.
Kävelin heidän ohi ja käännyin vilkaisemaan, niin se oudompi mies katsoi jotenkin merkitsevästi tätä tuttavamiestä.
Myönnän, että jotain ihastumista on omalta osaltani ollut ilmassa ja en ehkä ihan ole pystynyt pitämään sitä salassa tältä mieheltä.
Minua jäi vaivaamaan kuitenkin se katseitten vaihto. Se vieras mies näytti naamallaankin jotain virnistyksen tapaista ilmettä.
Ärsyttävää! Istuin vieläpä samaan pöytään heidän kanssaan ja juteltiin niitä näitä hetkisen verran, esim. juhannuksen vietosta.
Siellä oli yks tuttu mies ja sitten sen seurassa oli ilmeisesti sen työpari tmv.
Kävelin heidän ohi ja käännyin vilkaisemaan, niin se oudompi mies katsoi jotenkin merkitsevästi tätä tuttavamiestä.
Myönnän, että jotain ihastumista on omalta osaltani ollut ilmassa ja en ehkä ihan ole pystynyt pitämään sitä salassa tältä mieheltä.
Minua jäi vaivaamaan kuitenkin se katseitten vaihto. Se vieras mies näytti naamallaankin jotain virnistyksen tapaista ilmettä.
Ärsyttävää! Istuin vieläpä samaan pöytään heidän kanssaan ja juteltiin niitä näitä hetkisen verran, esim. juhannuksen vietosta.