minua kosittiin. huijaanko miestä jos haluan häneltä vain lapsen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ida"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ida"

Vieras
mies on totisesti rakastunut minuun mutta minun tunteeni eivät ole samalla tasolla. pidän hänestä kyllä paljon. mies on romanttinen ja hellä rakastaja. ainoa ongelma on ettei mies tiedä vauvakuumeesta. haluan lapsen todella paljon mutta en halua harrastaa seksiä hänen kanssaan kuin ne ainoat kerrat kunnes tulen raskaaksi. tämän jälkeen en aio enää ikinä olla seksisessioissa mukana millään tavalla kenenkään miehen kanssa.

[QUOTE="vieras";28200467]HÄNELTÄ lapsen? kai tajuat että on se sitten miehenkin? anyways taidat olla aika itsekäs..[/QUOTE]

tottakai ymmärrän, että lapsi on miehen. en aio viedä lasta pois. en vain halua olla suhteessa, jossa mies joutuu kärsimään seksittömyydestä takiani.

Ja susta on ihan ok että mies tuhlaa jopa vuosia elämästään sinuun ja joutuu kärsimään (ero ja sen myötä luultavasti paljastuva vuosien valehtelu, lapsen tai lapsien menetys kokonaan tai osittain jne), että sinä saisit haluamasi? Ja sillä oletuksella, että mies haluaa olla selibaatissa muuten kuin haluamiaan lapsia siittäessään (mikä sekin on jo melkoinen oletus).. Juu on tosi ookoo, no problem.

[QUOTE="ida";28200567]olen aseksuaali täysin heteronainen. en nauti seksistä. haluan vain lapsen.[/QUOTE]

mikä helvetin aseksuaali? kas kun et bseksuaali. kannattaisko käydä lääkärissä tutkituttaa kaikki hormonitasot(jos syy onkin siellä), en joka tapauksessa ymmärrä tätä,koska rakastelu on ihanaa oman rakkaan kanssa. ei kuulosta normaalilta!

[QUOTE="helmi";28200699]mikä helvetin aseksuaali? kas kun et bseksuaali. kannattaisko käydä lääkärissä tutkituttaa kaikki hormonitasot(jos syy onkin siellä), en joka tapauksessa ymmärrä tätä,koska rakastelu on ihanaa oman rakkaan kanssa. ei kuulosta normaalilta![/QUOTE]

Aseksuaalisuus – Wikipedia

ei minun hormonitasossani ole vikaa.

Voi hyvää päivää!! Tämä on just tätä minä, minä, minä, minulle, minä haluan...Eihän tässä
olekkaan kyse muista ja muiden hyvinvoinnista sekä muiden tarpeista, pääasia että sinä saat
haluamasi. Mistä teitä sikiää!?

[QUOTE="mies";28200739]Halpamaisinta paskaa mitä nainen voi miehelle tehdä, edes pettäminen ei vedä lähellekään vertoja tuolle.[/QUOTE]

millä tavalla? kerro toki enemmän!

[QUOTE="Alli";28200761]Lause alkaa isolla kirjaimella ja loppuu pisteeseen!

Mietitkö lapsen oikeuksia ollenkaan?[/QUOTE]

teen vaan palveluksen miehelle mutta en ole viemässä lasta pois.

Yhteistyössä