Minua nauratti lukiessani tuota iltalehti boikottiin ryhmän seinää FB:ssä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Siellä porukka uhoaa niin, että otsa suoni pullistuu. Hazardia saa kyllä haukkua ja odottaa hänen olevan kiven alla yms.

Tosiasiassa Hazard kirjoitti asiat niin kuin ne on ja käytti samanlaista kieltä kuin Halme itse käytti. Ei Halmekaan itseään kaunistellut tai mokiaan peitellyt. Luulen, että Halme nauraisi räkäiset paskat tuollaiselle fb- ryhmälle.

Ja halme nauraisi myös tuolle kirjoitukselle... ei tony olis tarvinnut muiden ihmisten puolusteluja, oli sen verran kova äijä, että kesti tuollaiset ihan yksin... Eli kirjoitus iltalehdessä oli ihan ok.

Kerrassaan naurettava ryhmä.
Nainen kirjoitti asiaa, totuus ei pala tulessakaan. Halme oli kehäraakki, jolla oli isoja ongelmia terveyden, mielenterveyden ja laittomien huumeiden kanssa. Miksi totuutta ei saisi sanoa ääneen? Lisäksi näyttää siltä että mies teki lopulta sen raukkamaisimman ratkaisun, eli tappoi itsensä.

Arvostan Hazardin näyttelijänä korkealle ja hieman pelkään hänen puolestaan ja myös ihmettelen miksi kirjoitti tuollaisen kirjoituksen. Joku voi mömmöissään lähteä liian kovalle "kosto"tielle.

Katsoppa sitä hazardin puolustukseksi tehtyä ryhmää, siellä on aivan yhtä pelottavaa porukkaa. Järkkyä oikeastaan että ihmiset reagoi näin vahvasti molempiin suuntiin. Taitaa kuitenkin olla fiksuimpia ne jotka jättäytyvät koko keskustelun/ryhmien/adressien ulkopuolelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Älkää ampuko totuuden kertojaa:
Nainen kirjoitti asiaa, totuus ei pala tulessakaan. Halme oli kehäraakki, jolla oli isoja ongelmia terveyden, mielenterveyden ja laittomien huumeiden kanssa. Miksi totuutta ei saisi sanoa ääneen? Lisäksi näyttää siltä että mies teki lopulta sen raukkamaisimman ratkaisun, eli tappoi itsensä.

samaa mieltä

Olen liittynyt ryhmään:
Iltalehti boikottiin, jos Hazard saa kenkää

Suomessa on sananvapaus ja muistelkaapa vaan mitä mieltä Tony oli itse ihmisistä,kuinka hienotunteinen hän itse oli.

Alkuperäinen kirjoittaja Älkää ampuko totuuden kertojaa:

Miksi itsemurha on raukkamainen ratkaisu? Miksi pitäis väkisin kituuttaa?

Alkuperäinen kirjoittaja nh:
Ajatelkaa hyvät ihmiset joskus niitä omaisiakin.. miltä tuntuu lukea tollasta tekstiä ennen kuin se oma perheenjäsen on edes haudattu?

ehkä ne omaiset tuntee kyseisen tyypin sen verta hyvin, etteivät siitä loukkaannu. Tietävät varmaan että vainaja itse olis saattanut pitää kirjoituksesta.

No kukas Hazaardi, no pensselisetä. =)
Mä en ymmärrä tätä kiihkoilua puoleen enkä toiseen. Mut mun mielestä se teksti julkastiin väärään aikaan. Se olis pitänyt kirjoittaa jo silloin kun Tony oli elossa, ei sen jälkeen.

Yhteistyössä