Minua on huijattu! :)

TUNDRA-arjen sankari-

Aktiivinen jäsen
25.03.2006
9 314
0
36
Mulla on vähän taipumusta ostella rasvoja. Yleensä aika kalliita. Nyt mulla oli päässy käsirasva loppumaan ja ostin lähikaupasta parilla eurolla jotain keltasta, missä on sitruunaa ja glyseriiniä. Ja hitsi vie, se on paljon parempaa, kuin mikään parinkympin tökötti. Ja riittoisaa myös. Minua on selvästikin huijattu kauniilla purkilla ja korupuheilla!

mulla kroppa täynnä erisania joka maksaa joku 2 ? purkki joka riittää monta kuukautta. parasta mitä 2?lla oon ikinä ostanu. naamaan sörkkään sitä lidlin tököttiä josta moni on täällä puhunu ja kummasti se vaan on parempi ku yvesin ryppyvoide...

Ihmiset ovat oikeasti tyhmiä. Ei ne kalliit rasvat ole mitään ihmejuttuja. Samoja aineita, mutta eri tuoksut. Tai kalliit rasvat on yleensä sellaisia rasvattomia eli ovat sellaisia emulsioita eli ei kunnon rasvoja. Halvat rasvat paksuja ja rasvaisia ja iho pysyy kosteana.

Äiti käytti tuota lemonglyseriiniä käsirasvana, muistan sen mainoksenkin mikä tuli 70 luvulla.

Itse en vaan jostain syystä osaa käyttää tuota, vaikka se hyvää rasvaa onkin. Ehkä pitäisi kokeilla. Äiti ainakin tykkäsi, koska aina käytti.. vai olisiko ollut jo tuolloin halpaa..

Palaanpa taas aiheeseen, kun huomasin,että olen tosiaankin helppo uhri. Kun tuo mainos on kerta näillä sivuilla, niin olen sen ajattelematta nähnyt jumalattoman monta kertaa. Ja kun kaupassa kävin, niin alitajunta tunnisti tuubin ja uskotteli mulle, että hyvä se on osta vaan. Ja niin sitä sitten vaihdoin kulutustottumuksia.
Tästä taas huomaa, että toistossa on voimaa.

Siltikin ihan hyvää rasvaa, voin suositella.

ps. Älkää kutsuko minua millekään kutsuille, älkääkö yrittäkö myydä mulle kampetta kovalla hinnalla. Saatan vahingossa ostaa.

nim. köyhä joka polttelee jumalattoman kalliita kynttilöitä, kun mulle sanottiin, että ne on niin ihania...

Yhteistyössä