Minulla ei ole ystäviä, koska olen huono tutustumaan uusiin ihmisiin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :,(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:,(

Vieras
Mikäs neuvoksi... Tuntuu että loppuelämä on nyt tätä :( Ennen sain kyllä kavereita, mutta nyt kun on kotona, niin ei ole mitään mahdollisuutta. Kaikilla on jo omat piirit, kukaan ei tunnu olevan yhtä yksin kuin minä..

Kuulostaa kovin tutulta. Kovin on pienet piirit missä pyörin (siis en missään) ja ystävien "metsästys" tuntuu jotenkin kovin työläältä. Niin paljon paskaa tapahtunut elämässä et tuntuu et kaikki sonta pitäis ekana selvittää uusille ystäville että olisivat edes vähän kärryillä kuka olen ja mistä tulen.

Mulla ihan sama ongelma, ja välillä tuntuu, ettei elämä maistu enää yhtään miltään kun on niin yksin..:( Pieni lapsi mulla on, ja puistossa on myös täälläkin päin ihan omat piirit.. Valitettavasti.

Mulla ei ole oikeestaan ku kaks kaveria. Kummallaki on lapset mut en paljon heitä näe erinäisistä syistä,vaikka kummatki asuu samassa kaupungissa ja toinen jopa melkein naapurissa...

Oon kans tosi huono lähtemään minnekkään missä vois vähääkään toisia äitejä tavata...
Lisäks tää kaupunki on niin pieni ettei täällä oikeen mitään ole...

Voi ku pääsis pois täältä, tosin olisko mikään muukaan paikka sen parempi? Ehkäpä :)

Minä kans haaveilen muuttavani täältä johonkin.. Itse kyllä käyn noissa äitipiireissä, mutta kun en vaan ole semmonen, että menen suinpäin vieraille juttelemaan :/

Alkuperäinen kirjoittaja tuya:
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Alkuperäinen kirjoittaja tuya:
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Mä oon lapista

mieki =) mistä päin olet?

Kemijärveltä, mistä sä?

olen joskus siellä asunut (ammattikoulussa siellä)
mutta nytten rovaniemellä

:D Juu ite kans kävin ammattikoulun täällä ja täällä vielä toistaseks asutaan...

Yhteistyössä