Minulla on 16 vuotias tytär

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Help!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen oikeastaan aika hämilläni näistä vastauksista :/ Oikeastiko ette uskoisi tytärtänne? Vähättelisitte tapahtunutta tai ahdistusta jonka tyttärenne siitä saisi? Eikö teistä ole pahaa siinä jos joku koskettelee väkisin tytärtänne? On järkyttävää miten vähättelette tälläistä asiaa!

Meillä on tapahtuneesta puhuttu ja molemmat tytön kanssa ollaan sitä mieltä että isälle on asiasta kerrottava. Mutta tiedämme molemmat myös sen ettei hänen ole helppo tähän suhtautua kovinkaan rauhallisesti vaan tunteet vie varmasti voiton.

Me emme ole antaneet suostumustamme tytön alkoholinkäytölle ja tuostakin itseasiassa oli puhetta kun illalla kotiutui ja kertoi myös juoneensa olutta. Mutta se ei ollut nyt järkyttävintä eikä myöskään avaukseni aihe!

Älä välitä. Tällä palstalla ollaan tahallaan tuommoisia. Aina vähätellään aloittajien tilannetta ja keskitytään epäolennaisuuksiin. Tuo on vain ilkeyttä, eivät he tosissaan tuota mieltä ole.

[QUOTE="minä";24167869]Musta kanssa ihan ok kysymys[/QUOTE]

Miksi? Mitä hyötyä jossittelusta on? Onko se silloin oma vika, jos tulee pahoinpidellyksi, ahdistelluksi tms., jos on juonut kaksi olutta?

[QUOTE="vieras";24167889]Miksi? Mitä hyötyä jossittelusta on? Onko se silloin oma vika, jos tulee pahoinpidellyksi, ahdistelluksi tms., jos on juonut kaksi olutta?[/QUOTE]

Joskus se kuule valitettavasti on näin

[QUOTE="minä";24167893]Joskus se kuule valitettavasti on näin[/QUOTE]

Että ihan kaksi olutta juo ja sitten itselle tehdään väkivaltaa, ja ihan oma vika on... :xmas:

Onneksi olkoon, kirjoitit kyllä naurettavimmat kommentit tällä palstalla tähän mennessä.

[QUOTE="vieras";24167941]Ihan normaalia ahdistella toista seksuaalisesti? Selevä. Ai että mitä valopäitä täällä on. :)[/QUOTE]

Tuo mitään ahdistelua ole, pitäähän sitä vähän kopaista jos vaikka saisi. ;)

Ihan normaalia tuon ikäisten keskuudessa, tosi moni jo vuosia tuossa vaiheessa sekstaillut. En ymmärrä sinun enkä tyttäresi järkytystä. Sori vaan.

Ai jaha! Vaikka olisi tuossa iässä seksiä jos harrastanut, niin ei kenelläkään ole lupaa VÄKISIN tunkeutua toisen pöksyihin!

Kyllä mä ihmettelen suuresti, jos tuosta ei saa järkyttyä. Jokaisella on oikeus määrätä omasta kehostaan, ja silloin kenenkään ei pidä ilman lupaa mennä sörkkimään toisen alapäätä. Eikä edes suudella tai näykkiä niskaa.

Mä olisin itse ainakin kovasti järkyttynyt jos oma tyttäreni joskus tulisi mulle tuommoista kertomaan!

Ihan normaalia tuon ikäisten keskuudessa, tosi moni jo vuosia tuossa vaiheessa sekstaillut. En ymmärrä sinun enkä tyttäresi järkytystä. Sori vaan.

Joo, ja parisuhteessa mies saa raiskata vaimon vaikka kymmenen kertaa päivässä kun ne on sekstaillu niin monesti ennenkin. ai niin ja ne tuntee entuudestaan.
haista kukkanen jonka lehmä eilen söi!

Eipä tarvii enää ihmetellä ihmisten välinpitämättömyyttä toisiaan kohtaan. Ihan järkyttäviä vastauksia täällä! :O Tulee mieleen, että heitä ei ilmeisesti vähempää voisi kiinnostaa vaikka itse joutuisivat jonkun joukkoraiskauksen uhriksi. Haukottelisivat vain ukkojen jyystäessä ja tuumaisivat että sattuhan sitä...

Mä olen ihan pöyristynyt ihmisten vastauksista! Että hei, toi on ihan normaalia teinielämää ja jatkuu sitten aikuisena baarissa... :O

Mun ex yritti eron jälkeen työntää käsiään mun housuihin, mutta laitoin aika hanakasti vastaan ja myöhemmin, kun jouduin toista asiaa hänestä selvittään poliisille ja poliisit olivat sitä mieltä, että olen hankala osapuoli, kerroin, että hän on suudellut väkisin ja samalla yrittänyt työntää käsiään mun housuihin, niin jopas poliisien ääni muuttui kellossa.

Jos ois kyseessä mun tytär, oisin mennyt kyllä poliisille tekemään ilmoituksen, tekijä kuitenkin täysi-ikäinen ihminen.

Alkuperäinen kirjoittaja kukin tyylillään;24168320:
Eipä tarvii enää ihmetellä ihmisten välinpitämättömyyttä toisiaan kohtaan. Ihan järkyttäviä vastauksia täällä! :O Tulee mieleen, että heitä ei ilmeisesti vähempää voisi kiinnostaa vaikka itse joutuisivat jonkun joukkoraiskauksen uhriksi. Haukottelisivat vain ukkojen jyystäessä ja tuumaisivat että sattuhan sitä...

näimpä. tuntuu et ihmisistä olis ihan ok jos tuo sattuisi vaikka työpaikalla, pomo tunkee käden naisen housuun, se on olevinaan ok. ja oman miehen tekemä raiskaus ei tällä palstalla varmaan raiskaus olekkaan, sehän on normaalia kun ukkoa nyt sattuu vaan haluttamaan.

Ei ihmiset välitä vaikka joku raiskattas nenän eessä, nehän vaan vähän sekstaavat.

Omalta osalta voin sanoa, että en oikeuta tekoa enkä koe että noin saisi tehdä. Mutta ja siis nyt tulee se mutta.... Tämä tilanne on kuitenkin käynyt bileissä joissa suurin osa on varmasti keskenään ainakin tuttavia, tietää toisensa ja toistensta tavat. Tytär ei varmaankaan tee tässä poikkeusta, on varmaan ollut aikaisemminkin saman porukan kanssa tekemisissä/bileissä joten tilanne ei sinänsä ole ollut uhkaava. Mitään vaaraa ei varmaan ole ollut että tilanne riistäytyisi käsistä ja tytär ei olisi saanut apua.

Ei kenenkään hameen alle eikä rintoihin ilman lupaa saa mennä koskettelee mutta mä luulen, että jos mentäis kysymään ko hepulta nyt että kerro mitä teit, ei hänen muistikuvat kovin hyvät ole tai ainakin hän kertoisi eri näkemyksen asiasta. Voi olla että kuningasalkoholi mursi estoja ja miestä panetti niin perkeleesti että unohti hyvän käytöksen. Jos tämä heppu olisi aikaisemmissa bileissä käyttäytynyt samoin, en usko että a) häntä olisi päästetty bileisiin b) jos olisi päästetty niin tytär ei omien tyttökavereiden keskeltä olisi poistunut mihinkään...

Huh, mikä ajatusmaailma.. Tällä kertaa kaverit oli pelastamassa. Toivottavasti seuraavankin tytön kohdalla joku pelastaa, jos ihmisten mielestä pojan puolelta tälläinen on ok, niin kauan kun on porukkaa ympärillä joilta voi huutaa apua.

En minäkään ehkä poliisille asti asiaa veisi, jos tyttö ei halua, mutta puhuttelun poika kyllä tarvitsisi ettei ensi kerralla mene vielä pidemmälle!

no voi iik. ne ei kai pilalle mennyt. tästäkin huolimatta känniläinen poika varmaan kuvitteli että tyttö syttyy tälläisestä "iskuyrityksestä", vaan tytösi ei halunnut ja kaverit vei tollon pois. ja kaikki hyvin.

Ja varmaan kuvittelee, että naiset syttyvät, kun heidät otetaan väkisin. Tuleva raiskaajan alku siis. Sietää kyllä saada opetuksen.

Onneksi tyttö ei ollut niin kännissä, ettei olisi pystynyt apua huutamaan tai tajunnut sitä tarvitsevansa. Eiköhän aloittajan olisi jo myöhästynyt korkea aika valistaa lapsiaan alkoholin käytöstä ja sen seurauksista. Koska aloittaja on tapahtumaketjusta noinkin tuohtunut, edellytän, että ne tyttäret pidetään vaikka väkisin ihan vaan vesilinjalla. Alkoholi ei kuulu alaikäisen elämään.

Jos joku tekisi mulle noin kuin ap:n tyttärelle, niin nostaisin ihan helvetinmoisen äläkän ja luultavasti ilmoittaisin poliisille. Mutta mä olenkin aikuinen nainen enkä enää teini, joka ei osaa/uskalla pitää puoliaan. Ja sen vuoksi pidänkin vielä tuomittavampana tehdä tuollaista 16 v:lle. En käsitä näitä jotka täällä vähättelevät tekoa tyyliin "pojat on poikia ja itsehän sitä kerjäsi", oikeasti en vaan käsitä.

[QUOTE="mä";24169897]Onneksi tyttö ei ollut niin kännissä, ettei olisi pystynyt apua huutamaan tai tajunnut sitä tarvitsevansa. Eiköhän aloittajan olisi jo myöhästynyt korkea aika valistaa lapsiaan alkoholin käytöstä ja sen seurauksista. Koska aloittaja on tapahtumaketjusta noinkin tuohtunut, edellytän, että ne tyttäret pidetään vaikka väkisin ihan vaan vesilinjalla. Alkoholi ei kuulu alaikäisen elämään.[/QUOTE]

Ai että lukitaan teinit kotiin?!

Ja oli ap:n tytär nauttinut alkoholia tai ei, niin tuolla pojalla ei ollut MITÄÄN OIKEUTTA toimia niin kuin teki!

Yhteistyössä