minulla on huomenna syntymäpäivää, ikä tulee lisää, kamala

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
27-v portti, eli ikäkriisi yleensä silloin iskee kun tajuaa et 30 lähestyy. Muistan kyllä sen, kuinka pahalle se tuntui ja silloin sitä jollaki tavalla kyseenalaistaa kaikki siihen asti koetun jne (tai näin kasvatustieteissä ja allekirjoitan). Nyt liki 15v ei tunnu enää niin pahalle, tuo 30-40 väli oli itse asiassa aika seesteistä aikaa, nyt tajuta et seuraava pyöreä on 50 ei tunnu kyl kovin kivalle...

tuntu että 27, ei ole enää mikään nuori

No musta 27 on vielä nuori mutta kun tietää että siitä vaan 3 vuotta niin on 30...Ja siitä vaan viis vuotta niin on 35... Ja sitten taas enää viis vuotta niin on jo nelkyt, ja se ON jo vanha :D

Jos vuodet menis yhtä hitaasti kuin lapsena niin täs ei ois mitään hätää. Mutta kun ei päivässä ehdi muuta tehdä kun pukea vaatteet päälle ja pestä hampaat niin sitten onki jo aika taas tehdä sama ja käydä nukkuu..:whistle:

No musta 27 on vielä nuori mutta kun tietää että siitä vaan 3 vuotta niin on 30...Ja siitä vaan viis vuotta niin on 35... Ja sitten taas enää viis vuotta niin on jo nelkyt, ja se ON jo vanha :D

Jos vuodet menis yhtä hitaasti kuin lapsena niin täs ei ois mitään hätää. Mutta kun ei päivässä ehdi muuta tehdä kun pukea vaatteet päälle ja pestä hampaat niin sitten onki jo aika taas tehdä sama ja käydä nukkuu..:whistle:
mä en tiedä miten mä kestän kun olen 30v tai 40, apua:D

Niin ja kun muutaman vuoden vanhenee kolmenkympin jälkeen, ei sitä edes muista oma syntymäpäiväänsä. En olisi muistanut syntymäpäivääni, jos Milanna ei olisi kertonut omastaan. Sitten vasta soitti kelloja, että jaa juu, mulla taitaa olla synttärit kans huomenna. :D

[QUOTE="silakka";25728601]Olisi kiva jos joku vaikkapa 70v lukisi tämän ketjun. Olisi sillä varmaan naurussa pitelemistä! ;)[/QUOTE]

Heh, olen 50v, kaunis, rietas ja onnellinen! Ja naurattaa todellakin monet jutut tässä ketjussa :) Päivääkään en vaihtaisi pois!

• Tykkää
Reactions: miauh
Ikä tuo kyllä tiettyä itsevarmuuttakin, ihmiset (asiakkaat töissä) eivät kohtele enää samalla lailla 3-kymppistä kuin 2-kymppistä eli ei koe enää niin paljoa tytöttelyä ja vähättelyä vedoten nuoreen ikään kuten: "Ethän sä mitään voi tietää kun olet noin nuorikin". Sama pätee työkaverien (itseäni huomattavasti vanhempien) suhtautumiseen. :)

[QUOTE="vieras";25728627]Heh, olen 50v, kaunis, rietas ja onnellinen! Ja naurattaa todellakin monet jutut tässä ketjussa :) Päivääkään en vaihtaisi pois![/QUOTE]
Jep, pitikin lisäämäni että varmasti jo 50v tälle ketjulle nauraa saatika 40 vuotta vanhempi eli 90v.

Itse olen 27v NUORI :)

Oh,ollaan melkein samanikäsiä! Mulla tulee sunnuntaina 27v täyteen :) Onnea siis jo etukäteen sulle :flower:

Ja juu jonkinmoista vanhenemis ahdistusta täälläkin ilmassa,tajusin yks päivä,että eihän tässä enää nuorruta ja pitäis tajuta pitää itsestään huolta niin ei ois vanhana niin pahan näkönen :D

Yhteistyössä