Minulla on ihana mies! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ja kiitän hiljaa mielessäni joka päivä että olen löytänyt tuollaisen aarteen. Aiemmin päivällä mies imuroi ja luuttusi,laittoi pyykit koneeseen ja pesun jälkeen kuivumaan. Mä sain sillä aikaa maalata lastenhuonetta rauhassa. Nyt istuu tuolla olkkarissa ja lukee esikoiselle kirjaa. Ei juo,ei polta. Harrastaa liikuntaa ja haluaa harrastaa sitä myös lastensa kanssa. Kuuntelee,ymmärtää,on selvästi kiinnostunut minusta ja mun asioista. Vetää yhtä köyttä kasvatusasioissa ja haluaa oma-aloitteisesti mennä vanhempainiltoihin ja kasvatuskeskusteluihin. On hellä :heart:

Välillä mietin miten olen ollut näin onnekas :) Rakastan :heart:

:heart:

Kyllä sitä (varsinkin tätä palstaa lukiessa) saa välillä oikein miettiä, kuinka onnekas onkaan :) Omallenikin kohdalle osunut aivan ihana mies yksilö, joka pistää perheen etusijalle asiassa kuin asiassa. On aidosti kiinnostunut minun ja lasten asioista ja nauttii perhe-elämästä.

• Tykkää
Reactions: maximillianna
Mulla mies herää joka aamu ennen mua ja tekee 5 lapsellemme aamiasen. Mä saan nukkua ja pukea sitten rauhassa, kunnes mies lähtee töihin 9.00 aikoihin. Samainen mies hoitaa kuopuksen yösyötöt ja yövalvomiset, on hoitanut jo siitä lähtien kun mä lopetin imetyksen ja vauva siirtyi korvikkeeseen :)

Käy myös lasten vanhempainilloissa yms. jotta mulla olisi vapaata.

Ihanallakin miehellä on heikkouret ja se on jotta ne puuttuuvat...vai miten se meni ;) ??
Mä en usko, että täydellistä puolisia onkaan olemassa. Kyse on molempien asenteesta lisäksi, että sopii muuten hyvin yhteen. Mutta vaikka ihana mies minullakin on, ei hän todellakaan täydellinen oo, eikä tuu, eikä tarttekaan. Eikä parempaa voisi ollakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja määkin;25909483:
Mulla mies herää joka aamu ennen mua ja tekee 5 lapsellemme aamiasen. Mä saan nukkua ja pukea sitten rauhassa, kunnes mies lähtee töihin 9.00 aikoihin. Samainen mies hoitaa kuopuksen yösyötöt ja yövalvomiset, on hoitanut jo siitä lähtien kun mä lopetin imetyksen ja vauva siirtyi korvikkeeseen :)

Mitäs sä teet miehesi hyväksi? Sääliksi käy sun miestäs..

Alkuperäinen kirjoittaja määkin;25909483:

Voi voi. Sääliksi käy tällaiset miehet. Tuttavapiirissäni on just tällainen riistäjävaimo, hoidattaa kakarat miehellään yöt, illat ja aamut.
Ja mies tekee päivät erittäin vaativaa työtä.
Ja tämä ämmäkin sit tosiaan lisääntyy kans holtittomasti. Juu, ja on onnellinen miehestään. Mutta tuskin kysyy miehensä onnellisuutta ja vointia.

[QUOTE="Just";25909561]Voi voi. Sääliksi käy tällaiset miehet. Tuttavapiirissäni on just tällainen riistäjävaimo, hoidattaa kakarat miehellään yöt, illat ja aamut.
Ja mies tekee päivät erittäin vaativaa työtä.
Ja tämä ämmäkin sit tosiaan lisääntyy kans holtittomasti. Juu, ja on onnellinen miehestään. Mutta tuskin kysyy miehensä onnellisuutta ja vointia.[/QUOTE]

:D :D IHANA!! "riistäjävaimo" :D :D :D Ja että " lisääntyy holtittomasti" :D:D:D Ihan parhaat naurut aikoihin! Kiitos!

Ja mun mies on tosiaan korkeasti koulutettu ja hyvässä asemassa, etten vaan olisi juuri se sun tuttus, holtittomasti lisääntyvä riistäjävaimo :D:D:D

• Tykkää
Reactions: maximillianna
Mä en kyllä tarkoittanut tästä mitään katkerien akkojen vänkyttämisketjua,välillä voi keskittyä pelkästään niihin hyviinkin asioihin elämässä,vai mitä? ;) Joillakin tuntuu olevan ihan perusluonteessa se että jokainen asia on käännettävä jotenkin negatiiviseksi ja kaikki mitä suusta ulos tulee on jotenkin masentavaa.

Arvostetaan miehiämme ja ollaan onnellisia siitä että saamme olla onnellisia :) Se miten se kenenkin perheessä toteutuu,on yks hailee mulle.

[QUOTE="Just";25909583]Ja otat omaa aikaa sit klo 19-9. Milloin sun miehelläs on omaa aikaa?[/QUOTE]

No ei meillä oo omaa aikaa, niin kauna kun lapset on pieniä. Ainoastaan kuntosalilla, pari iltaa viikossa, kun laitetaan lapset lapsiparkkiin on meillä sitä "omaa aikaa", mutta sielläkin käydään yhdessä, joten ei kai sitä lasketa omaksi ajaksi.

Illat ja viikonloput ja lomat olaan perheellä, eli ei miehellä taida olla omaa aikaa, kun työreissuissa, silloin kun lentokoneessa istuu. Ja matkapäiviä vuodessa vain kourallinen, kun ei se halua reissata nyt kun lapset on pieniä.

Niin ja kerran vuodessa laitetaan lapset mummoloihin ( riistetään niitäkin) ja lähdetään viikonloppulomalle kaksistaan. Eli ei miehellä ole edes silloin omaa aikaa :(

Mä olen myös tosi onnellinen tuosta mun miehestä. Hellä ja kiltti, mutta silti löytyy sopivasti haastetta. :D Saa mut nauramaan enemmän kuin kukaan on koskaan saanut. Ei voisi sopivampaa minulle olla. :)

[QUOTE="vieras";25909515]Mitäs sä teet miehesi hyväksi? Sääliksi käy sun miestäs..[/QUOTE]

Mitä helv...? Eihän tää ketju nyt koskenutkaan sitä asiaa mitä me naiset tehdään miestemme puolesta,vaan aloituksen oli tarkoitus muistaa nimenomaan ne MIEHEN hyvät puolet.

Mene hyvä ihminen nyt muualle jos sulla ei oo mitään hyvää sanottavaa kenellekään,sä pilaat kaiken.

Ihanallakin miehellä on heikkouret ja se on jotta ne puuttuuvat...vai miten se meni ;) ??
Mä en usko, että täydellistä puolisia onkaan olemassa. Kyse on molempien asenteesta lisäksi, että sopii muuten hyvin yhteen. Mutta vaikka ihana mies minullakin on, ei hän todellakaan täydellinen oo, eikä tuu, eikä tarttekaan. Eikä parempaa voisi ollakaan.

Enhän mä oo häntä täydelliseks väittänytkään ;) Ihanaksi taisin kutsua :)

[QUOTE="a.p";25909666]Enhän mä oo häntä täydelliseks väittänytkään ;) Ihanaksi taisin kutsua :)[/QUOTE]

Joo, ku tää oli sille toiselle, mutta ihana saa ollakin. Yltiöpositiivisuuteen en silti halua sortua.. :D

Pitäisköhän mun tehdä ilmoitus AMNESTYLLE mun miehestä :O Annattehan sitten kolikoita keräyslippaisiin ja rupeatte kuukausilahjoittajiksi, jotta se saadaan turvaan multa ja lapsilta?

Alkuperäinen kirjoittaja riistäjävaimo;25909978:
Pitäisköhän mun tehdä ilmoitus AMNESTYLLE mun miehestä :O Annattehan sitten kolikoita keräyslippaisiin ja rupeatte kuukausilahjoittajiksi, jotta se saadaan turvaan multa ja lapsilta?

joo, teeppä se

Jos ite saa miehensä valita, miks valkkais huonon ??? Mulla on kyllä ollut jo yli 20 v niin ihana mies että. Välillä oikein mietin, et mitä hyvää oo tehnyt kun oon saanut niin hyvän miehen.

[QUOTE="mä";25910019]Jos ite saa miehensä valita, miks valkkais huonon ??? Mulla on kyllä ollut jo yli 20 v niin ihana mies että. Välillä oikein mietin, et mitä hyvää oo tehnyt kun oon saanut niin hyvän miehen.[/QUOTE]

Jos se ei ollut huono ottaessa? Miulla on jo toinen samanlainen, ottaessa ihana, mutta tutuksi tullessaa peto. Kolmatta ei todellakaan tule.

Yhteistyössä