Minulla on maailman ihanin mies, mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itselleni kalskahti tuossa Katariinan tekstissä pahasti korvaan se, ettei hän kerro yhtään mitään miehensä ominaisuuksista, mitä piirteitä hänessä rakastaa, onko mies ystävällinen, hellä, hauska tms., vaan pelkästään luettelee kaikkea tavaran ja hieronnan hankkimisia. Provo se on: joku oikeasti luulee, että tuollaista pitäisi kadehtia. Oletan, että teini-ikäinen kirjoitti tuon, osuinko oikeaan? Meilläkin on varaa noihin, mutta minun mieheni on minun vierelläni tätä elämää elämässä, ei maailmalla :)

Mun mies on kans täydellinen!
Se on fiksu, ihana, lempeä, hauska, sosiaalinen ja vasarakin sillä pysyy kädessä.
MUTTA se tarttee kauheasti unta (eli enemmän kuin minä) ja mä joudun olemaan meillä se aamun reippailija. Oh, miten haaveilenkaan, että joskus mies heräisi ensin ja laittaisi vaikka aamupalaa vaan.... :D

Meilläkin tuo sama ongelma, remontointi ja sellaiset pikku askareet, joita omakotitalossa asuminen vaatisi, jotta talo pysyy hyvässä kunnossa. Tai jos jotain aloittaa, niin melko varmasti jää kesken.. Itsekin kadehdin ystäväni miestä, joka tuosta vain hoitaa niin isot kuin pienet remontit.

Kuitenkin mieheni on paras maailmassa, koska se aika minkä hän voisi kuluttaa näihin remontteihin yms. hän käyttää minun ja lasten kanssa puuhailuun ja olemme onnellinen, hieman rapistumassa olevassa talossa asuva perhe :) <3

Minulla on maailman ihanin mies, mutta...
...sillä on varmaan joku keskittymishäiriö: jos siivotaan ja se pyyhkii vaik pölyjä cd-levyjen päältä ja huomaa, ettei ne ole "oikeassa" järjestyksessä, pölyjen pyyhintä vaihtuu järjestelyksi, sitten huomaa, että kas, tää hyllykin on vinossa ja järjestely vaihtuu nikkaroinniksi ja sit se tajuaa, et työkalupakissa on ruuvilaatikosta irronnut kansi ja kaikki levällään, pakkohan ne on järjestellä... Kaikki jää vaiheeseen. Ellen ole sanomassa, että tehdään toi kohta....

....

Mä olen just tuollainen, aina joku juttu kesken ja kamat levällään. :ashamed:

Mun mies on aivan mahtava kaikin puolin, mutta sillä on ikävä tapa alkaa toteuttaa ideoitaan miettimättä, sopiiko se just tähän rakoon. Ja aliarvioi hommiin menevän ajan oikeastaan aina. Meinaa esim. sulattaa ison pakastimen tuosta vaan puolessa tunnissa. :kieh:

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä..;28090146:
Mulla taas on käsistään kätevä mies. Ja voin arvon naiset kertoa että remonttimies on myös kätevä niissä sänkypuuhissa ;)

Toi voi joillain ollakin fantasian omaisena käsityksenä.

Oikeasti kuitenkin käden taidot ei ole ratkaiseva seksissä vaan intohimo ja halu olla hyvä toiselle, joka usein vaatii päätä eniten. Intohimoinen ja fyysisesti aika maskuliininen mies voi silti olla lähes peukalo keskellä kämmentä - näin on omalla kohdallani :)

Mun mies on huono käymään kaupassa. :D Muuten aivan ihana ja tuokin ominaisuus on lähinnä huvittava, kun kaupasta tulee ihan mitä sattuu. Mies ei myöskään osaa kokata.

Huoh, mieheni on kätevä käsistään jos kyseessä talo, auto tai jotain niihin liittyvää mut se viimenen silaus ei ota onnistuakseen esim. talossamme on listoja laitettu ruuveilla ja nauloilla, kulmassa päät irvistävät. Eteisessä yhden ikkunan alareunan lista vinossa muutaman sentin. Silikonisaumaukset keittiös, wc:s ja khh onku pimees vasemmal kädel tehty :| joskus olen vinoillu et ihme ettei meijän lapsis oo valuvikoja...

Lasten kasvattaminen on kyllä sellainen asia, missä emme ole ollenkaan samalla aallonpituudella. Asia on minulle tärkeä; minusta on kodin tehtävä opettaa lapset omatoimisiksi ja hyvätapaisiksi. Lapsen kohdalla hänen huonon käytöksensä löytyy useimmiten vanhemmista.

Musta tuntuu että se osaa mitä vaan haluaa. Ja on kyllä mahtavaa, ettei tarvitse heti kutsua korjaajaa, jos vaikka vedentuloon tulee häiriöitä tai pesukone alkaa ryttyillä. Mies pelastaa tilanteen! Tai jos on joku idea niin se pistää sen toteutumaan. Osaa jopa värjätä mun hiukset, mutta sitä se ei ole enää suostunut tekemään. (Koska se ei anna mun ostaa markettivärejä enää.)
Äkäinen se osaa olla, mutta useimmiten paijaus auttaa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä