minulla on niin rasittava lapsi että olen tuomittu elämään yksin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "milli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"milli"

Vieras
Lapsella
-ADHD kaikilla mahdollisilla oireilla
-aistiyliherkkyys

ikää lapsella on 9vuotta.. edelleen kaikessa toiminnassa vaatii aikuisen ohjausta,usein kädestä pitäen, häiritsee toisia,perhe-elämä rauhatonta, mölisee, ei selviydy ykin asioista joista jo paljon nuoremmat ns.terveet lapset selviytyy,ei voi ulkoilla yksin koska joko ajautus tappeluun,tai juoksis auton alle tai tippuis katolta(tarkkaavaisuus todella heikkoa-> koheltaa jatkuvasti)..sanalla sanoen rasittaa koko ajan aikuisia.

mä jaksan tätä lasta koska on pakko, koska se on mun lapsi ja rakas kuitenkin,mutta jos tuo lapsi ei olisi minun lapseni,niin en todellakaan ottaisi miestä jonka mukana tulisi niin haastava lapsi. En siis usko että kukaan tulee sitoutumaan minuun pitkäaikaisesti,koska en usko että kukaan jaksaa tuota lasta kovin kauaa maks. pari vuotta.. tuntuu kurjalta.. niin monesta muustakin asiasta olen joutunut luopumaan lapsen sairauden takia.. ja vielä parisuhteestakin..

edellinen mies jaksoi 5vuotta, sitten totesi että ei pysty,haluaa helpon elämän... sinne meni..toisaalta ymmärrän,toisaalta en, ei ole minun vikani että lapsella on tämä sairaus.

puuhhh...

Aivan kuin mun suusta/näppikselt toi teksti! Sillä erotuksella tosin, että multa löytyy yks asperger ja yks ADHD ja edellinen mies jakso vaan kolme vuotta kunnes totes, et ei hänest ookkaan tähän. Mitenkä olis, ku ei ollu edes lasten omasta isästä...

Mä mietin päivittäin, et mitä niin pahaa mä olen tehnyt, että sain vielä kaksin kappalein "sairasta" lasta. Mut niin ku totesit, ni pakko vaan jaksaa!

Noooo, 9 vuoden päästä se lapsi voi muuttaa omilleen ja sulla on vielä loppuelämäsi aikaa löytää ihana mies rinnallesi vapaista aikuisiän päivistä nauttimaan!

[QUOTE="eee";28431351]Noooo, 9 vuoden päästä se lapsi voi muuttaa omilleen ja sulla on vielä loppuelämäsi aikaa löytää ihana mies rinnallesi vapaista aikuisiän päivistä nauttimaan![/QUOTE]

ei paljoo lohduta..9vuotta on pitkä aika sellaiselle,joka tykkää läheisyydestä,hellyydestä,rakkaudesta,sellaiselle joka tykkää kun on joku jakamassa arjen ilot ja surut..

mutta eipä voi mitään.. en mä voi enään ottaa riskiä että lapsi kokee tulleensa hylätyksi taas..

Samaa mietin ja tuumailen minä :( Tosi lapsi itselle rakas mutta luulen että ikäpäivänä en tule miestä tähän rinnalle tarpomaan, sellaista kuitenkin tämä meidän arki...

Kannattaisiko sun yrittää netin kautta? Siellä voisit vähän pohjustaa asiaa, ja ehkäpä löytää samassa tilanteessa olevan miehen. Mies voisi asua toisella paikkakunnalla - näkisitte hieman harvemmin, eikä mies ehtisi hermostua arkeenne niin nopeasti. Muutaman vuoden kuluttua lasten kasvaessa ja tilanteen toivon mukaan edes hieman helpottaessa voisitte harkita ihan yhteisen arjen jakamista.

Todella paljon voimia sinulle! Tosirakkaus ei esteisiin kaadu.

[QUOTE="...";28431339]Aivan kuin mun suusta/näppikselt toi teksti! Sillä erotuksella tosin, että multa löytyy yks asperger ja yks ADHD ja edellinen mies jakso vaan kolme vuotta kunnes totes, et ei hänest ookkaan tähän. Mitenkä olis, ku ei ollu edes lasten omasta isästä...

Mä mietin päivittäin, et mitä niin pahaa mä olen tehnyt, että sain vielä kaksin kappalein "sairasta" lasta. Mut niin ku totesit, ni pakko vaan jaksaa![/QUOTE]

kiitos tästä,tavallaan lohduttaa että joku tietää miltä minusta tuntuu,mutta olen pahoillani että sinuakin koetellan tällä tavalla, mutta hyvä luoja,miten ihmeessä sä selviät yksin tuosta? mulla on vaan tää adhd lapsi ja jos päälle ois toinen eriytislapsi,niin ei musta olis siihen. Täytyy nostaa hattua sulle!

[QUOTE="milli";28431136] ei ole minun vikani että lapsella on tämä sairaus.

puuhhh...[/QUOTE]

Mistä tiedät, vaikka olisikin sinun vikasi. Poltitko raskausaikana, käytitkö alkoholia, söitkö jotain lääkettä, värjäsitkö hiuksiasi, lakkasitko kynsiäsi, söitkö paljon lisäaineita sisältäviä karkkeja tai ruokia, altistuitko esim. kasvintorjunta-aineille tms?

Minun lapsella ADHD ja Asperger aistiyliherkkyyksillä. Lisäksi mulla on 3 muutakin lasta.

Niin vaan on mies löytynyt eikä ainakaan vielä ole mihinkään lähdössä:) Eikä toivottavasti lähdekään...

[QUOTE="Emma";28431471]Mistä tiedät, vaikka olisikin sinun vikasi. Poltitko raskausaikana, käytitkö alkoholia, söitkö jotain lääkettä, värjäsitkö hiuksiasi, lakkasitko kynsiäsi, söitkö paljon lisäaineita sisältäviä karkkeja tai ruokia, altistuitko esim. kasvintorjunta-aineille tms?[/QUOTE]

voi luoja :O

[QUOTE="Emma";28431471]Mistä tiedät, vaikka olisikin sinun vikasi. Poltitko raskausaikana, käytitkö alkoholia, söitkö jotain lääkettä, värjäsitkö hiuksiasi, lakkasitko kynsiäsi, söitkö paljon lisäaineita sisältäviä karkkeja tai ruokia, altistuitko esim. kasvintorjunta-aineille tms?[/QUOTE]

ammu ittes.

Yhteistyössä