Minulla on ongelma!!! En ymmärrä että olen LÄSKI!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja akkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

akkeli

Vieras
Siis olen LÄSKI, mutta en tajua sitä!! Toki tiedostan ylipainoni ja näen sen peilistäkin, mutta kuitenkin ajattelen, että olen silti ihan ihana ja hyvä näin...mutta enhän saisi ajatella näin???:o Pidän itseäni pyöreänä, mutta oikeasti olen LÄSKI, miksi EN NÄE SITÄ!?!?!? Ylipainoa minulla on 15kg. Olen maskuliinisen mallinen ollut aina ja lihaksikaskin, mutta ONNN minulla läskiäkin, on.
Miksi en löydä sitä itseinhoa, että saisin laihdutettua???
Höh.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hyvä, ettei sulla ole itseinhoa. Eikö sen laihdutuksen pitäsi lähtee siitä, että välität itsestäsi paljon?

Välitän itsestäni, mutta ehkä välitän enemmän vielä muista...käytän paljon aikaani muista huolehtimiseen ja hoitamiseen. Ajattelen, että olen hyvä ja ihana näinkin, siksi en saa sitä potkua persuksiin...ongelmansa kullakin...

Alkuperäinen kirjoittaja akkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hyvä, ettei sulla ole itseinhoa. Eikö sen laihdutuksen pitäsi lähtee siitä, että välität itsestäsi paljon?

Välitän itsestäni, mutta ehkä välitän enemmän vielä muista...käytän paljon aikaani muista huolehtimiseen ja hoitamiseen. Ajattelen, että olen hyvä ja ihana näinkin, siksi en saa sitä potkua persuksiin...ongelmansa kullakin...

Ota omaa aikaa. Kun kerran olet itseesi tyytyväinen, sun pitäs olla hyvä ittelles.
:)

Kurjaa ettei kritiikkiä löydy :( Toivottavasti löydet kipinän jostakin. Itsellänikin noin 15kg ylipainoa ja jo monella vastaavassa tilanteessa olevalla läheiselläni on terveys alkanut reistaamaan. Itselläni sitten sama kohtalo edessä jos en saa sitä kipinää mistään! Pitäisi varmaan laittaa omia uimapukukuvia jääkaapinoveen!

Vanhuus ei tule yksin.. Mutta kurjalta sen tuntuu kun tulee sairauksien kanssa.

No eikö ole kivampi, että on tyytyväinen, kuin tyytymätön? Ihmiset on loputtomilla dieeteillä ja jatkuvasti tyytymättömiä.

Kandee miettii joku helppo juttu toteuttaa, esim leipien poisjättäminen.

Mun mittani ovat 164cm/70kg ja vaikka BMI on normaalin ja lihavan välillä niin en pidä itseäni lihavana. Ennen lapsia painoin 60kg ja olin hoikka, nuorena olin 50kg ja silloin olin liian laiha kun ruumiinrakenteeni on harteikas ja sellainen muodokas (siis on vyötärö ja lantio, ei mikään poikamainen lankku). Valokuvista näkee miten voisi olla hoikempikin mutta tavallisesti peiliin katsoessa en nää mitään vikaa itsessäni.

Yhteistyössä