?
"..."
Vieras
On mieskin olemassa, mutta tämä oma mies ei paljon esileikeistä piittaa, rasvaa ja toimeksi - tyydyttää toki minut, mutta jokin naiseudessani jää vajaaksi.
Tästä ongelmasta on puhuttu, mutta ihmeisiin en usko pitkässä suhteessa, joten olen ratkaissut ongelman - nyt on rakastaja, joka oikeasti käy kotonani milloin uskallan pyytää, koska pitää ottaa huomioon lasten kotiintuloajat koulusta, miehen liikkeet pitää tietää varmasti jne.
Ei niin, että mieheni erityisen pahoillaan olisi, mutta olisi se aika noloa jäädä rysän päältä kiinni ja ei ikinä niin, että lapset meidät yllättäisivät.
Tämän rakastajan kanssa ei tarvitse liukuvoiteita miettiä
ja voin sanoa, että jokin osa minusta voi paljon paremmin nyt. Ja ainakin minä tiedostan, että kyse on seksistä ja läheisyydestä, ei mistään tulevaisuuden uudelleensuunnitelusta.
Tästä ongelmasta on puhuttu, mutta ihmeisiin en usko pitkässä suhteessa, joten olen ratkaissut ongelman - nyt on rakastaja, joka oikeasti käy kotonani milloin uskallan pyytää, koska pitää ottaa huomioon lasten kotiintuloajat koulusta, miehen liikkeet pitää tietää varmasti jne.
Ei niin, että mieheni erityisen pahoillaan olisi, mutta olisi se aika noloa jäädä rysän päältä kiinni ja ei ikinä niin, että lapset meidät yllättäisivät.
Tämän rakastajan kanssa ei tarvitse liukuvoiteita miettiä