Minulla on sellainen olo että lopu lähestyy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En ole masentunut, perhe voi ihan hyvin enkä suunnittele itsemurhaa, vaan silti tuntuu koko ajan siltä että loppu on edessä. Vaihdan puhtaat alusvaatteet päivittäin (niinkuin kyllä aina muutenkin) ja siivoan komeroita, jotenkin outoa.

Anteeksi jos olet tosissasi mutta nauran täällä yksinäni tuota sun vikaa lausetta...
Mulla on sitten vielä pitkä elämä edessäni sillä nykypäivänä en siivoa komeroita ollenkaan. Puhtaat alusvaatteet päivittäin tietty kyllä ajaa takas riskiryhmään.... :-)
Öitä ja halit, meidän on aika mennä tutimaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ole masentunut, perhe voi ihan hyvin enkä suunnittele itsemurhaa, vaan silti tuntuu koko ajan siltä että loppu on edessä. Vaihdan puhtaat alusvaatteet päivittäin (niinkuin kyllä aina muutenkin) ja siivoan komeroita, jotenkin outoa.

kerrotko vähän enemmän? Siivoat komeroita? Ja se on outoa?

Heipä hei! Minäkin siivoan joka päivä komeroita ja vaihdan puhtaat alusvaatteet- ehkä masentunut olosi saa sulle tiedostamatta sellasen fiiliksen että "kaikki loppuu kuitenkin" koska mikään ei kiinnosta?

Voisko sulla alitajuisesti olla huono fiilis asiosta kun tolta tuntuu? Jostainhan noi olotilat tulee. Eikä muuten ole ihmeellistä touhua siivota silloin kun tuntuu siltä, että asiat ovat huonosti. Useinhan ihmiset haluaa selvittää asiansa ennen kuin loppu tulee, hoitaa asiat niin sanotusti kuntoon..

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Anteeksi jos olet tosissasi mutta nauran täällä yksinäni tuota sun vikaa lausetta...
Mulla on sitten vielä pitkä elämä edessäni sillä nykypäivänä en siivoa komeroita ollenkaan. Puhtaat alusvaatteet päivittäin tietty kyllä ajaa takas riskiryhmään.... :-)
Öitä ja halit, meidän on aika mennä tutimaan.

No meneppä sinä nauraen nukkumaan, toisilla voi sentään olla paha olo!
Kuulostaa niin tutulta tuokin teksti, etten yhtään ihmettele vaikka tuntisin.........

Uusimmat

Yhteistyössä