minulla PARVOROKKO !!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja demi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

demi

Jäsen
02.07.2007
106
0
16
mulla on ollut lihakset kipeet jo 3 päivää ja kuumetta...eilen mulle tuli ihmeellisiä täpliä keholle kun joku olis läimäyttäny sinne tänne..antanu todella piisakaa :p ja kasvot punotti kun "viimeistä" päivää... nå tänään kun kävi työ lääkärillä, hän tutki ja sano ..että tämä on epätavallista mutta, joillakin aikuislle tämä tulee kun ei ollu vauvana...PARVOROKKO !!! hän kysyi heti, että olenko raskaana koska pienelle sikiölle tämä EI OLE HYVÄ ASIA, koska kuulemma joutuu antaa verta lisää että sikiö saisi tarpeeksi happea...ja että on mahdollista että menee kesken jos äidillä on parvorokko alku vaiheessa... luojan kiitos pitää sanoa tällä kertaa...että ei ole raskaana.kaikkea sitä sattuu.....kysyin sitten samalla, että tarttuuko tämä. hän sanoi että jos on tarttuakseen..niin se on tarttunut nytten sitten kun täplät jo tulleet.. ja tämän voi saada kosketuksesta jos jollain esim. kotona vauva jolla on parvorokko. vauvoille tämä ei ole mitenkään paha, mutta jos aikuiselle tulee niin: lihakset kipeytyy todella kipeeksi,kuumetta,täpliä mitkä kirvelee ja kutiaa samlla,kurkku kipeä ja yskää... että tällee, olo on kun dalmaatiaisella :laugh:

Yhteistyössä