Minulle ei riitä mikään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amanda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Amanda

Vieras
Olen tullut hylätyksi ja petetyksi elämässäni. Erot ovat olleet minulle rankkoja. Huomaan olevani ylihuomionkipeä nykyisen mieheni kanssa. Hän ei kestä sitä. Hän uhkaa minua erolla riidassa. Ja taas tulen hylätyksi.

Miksi minua uhataan taas erolla? Eikö toinen voi ymmärtää kipuani, sillä olen asiaa selittänyt hänelle monta kertaa :(

Sanoo vaan, että olen tahallaan hankala.

Olen tullut hylätyksi ja petetyksi elämässäni. Erot ovat olleet minulle rankkoja. Huomaan olevani ylihuomionkipeä nykyisen mieheni kanssa. Hän ei kestä sitä. Hän uhkaa minua erolla riidassa. Ja taas tulen hylätyksi.

Miksi minua uhataan taas erolla? Eikö toinen voi ymmärtää kipuani, sillä olen asiaa selittänyt hänelle monta kertaa :(

Miehesi on sadisti. Miksi lyöttäydyt sadistien seuraan?

Viimeksi muokattu:

Soitat sen saman elämäsi levyn aina uudelleen ja uudelleen alusta loppuun vaikka et pidä siitä! Olisikohan aika muuttaa omaa käyttäytymismallia ja oppia edellisistä suhteista sekä niissä tehdyistä virheistä. Yksi hyvä konsti on kohdata joskus ne ikävät asiat ja pyrkiä käsittelemään ne. Oletko läheisriippuvainen jos vastaus on kyllä niin hae ammattiauttajan apua.

Viimeksi muokattu:
Soitat sen saman elämäsi levyn aina uudelleen ja uudelleen alusta loppuun vaikka et pidä siitä! Olisikohan aika muuttaa omaa käyttäytymismallia ja oppia edellisistä suhteista sekä niissä tehdyistä virheistä. Yksi hyvä konsti on kohdata joskus ne ikävät asiat ja pyrkiä käsittelemään ne. Oletko läheisriippuvainen jos vastaus on kyllä niin hae ammattiauttajan apua.

Olen käynyt terapiassa kuusi vuotta eikä homma silti muutu :(

Viimeksi muokattu:

Onko mies väsynyt olemaan terapiahenkilö sinulle ja kyllästynyt kuuntelemaan näistä entisistä.
Onko riitojen syy nämä entiset rakkaat. Jos on, niin teidän parisuhteessa on useampi henkilö.

Viimeksi muokattu:
Ei kestänyt :( Kyllä on kamala tilanne. Miten mies onkein voi olla noin epävakaa. Sanoi että viikonloppuna alkaa terassi- ja baarikierros jossa laitetaan parempi nainen hakuun..... Tätä tämä nyt tuntuu olevan.

Etkö nyt jo oppinut ettei pohjaan palanutta puuroa kannata lämmittää uudelleen. Ei sitä pirukaan syö! Elämä ei ole "tätähän tää nyt on". Herranen aika nainen tee jotain tilanteen korjaamiseksi äläkä roiku huonossa suhteessa. Katselet parisuhdettanne aivan liian läheltä nähdäksesi ettei siitä todellakaan tule mitään. Siitä mistä luovut sitä saat, usko se.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä