Minulle on ihan sama mitä uskontoa kukakin "harrastaa", mutta HEI!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sydän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sydän

Aktiivinen jäsen
03.02.2008
2 060
0
36
Ihan oikeastikko noiden jehovien on pakko kulkea ovelta ovelle ja vielä pieni lapsi mukanaan!!!! |O |O |O

Kävivät meidän ovella ja lapsi siinä itkuskeli ja itku jatkui vaikka kuinka kauan. Koko rappukäytävä kaikui :/

Eikös tuollaisen 2-3 vuotiaan paikka olisi vaikkapa kotona?! |O

Toisaalta mietipä että he uskovat siihen että ne jotka eivät usko,joutuvat helvettiin.He koittavat siksi levittää sitä tietoa siitä kun ajattelevat että sinäkin pelastuisit niin kyllä sitä nyt pystyy yhden muksun mukanaan raahaamaan jos vaan toinen sais tiedon ja pelastuis.

Ite en oo jehovan todistaja mutta uskossa kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:
Minä en ylipäänsä voi sietää, että mun kotiovelle tullaan tuputtamaan jotain uskontoa. Minä valitsen uskontoni ihan itse.

Minä en myöskään tykkää siitä että ovelle tullaan kaupustelemaan. Minulla on oma uskonto, vaikken mitenkään uskovainen ole.

Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:
Toisaalta mietipä että he uskovat siihen että ne jotka eivät usko,joutuvat helvettiin.He koittavat siksi levittää sitä tietoa siitä kun ajattelevat että sinäkin pelastuisit niin kyllä sitä nyt pystyy yhden muksun mukanaan raahaamaan jos vaan toinen sais tiedon ja pelastuis.

Ite en oo jehovan todistaja mutta uskossa kyllä.

Heidän uskontonsa sanoo, että minä joudun helvettiin. Mutta ei minun uskontoni sano että sinne joudun :whistle:

Ja kun ne monta kertaa vuodessa käyvät ovella ja aina saavat oven päin kasvoja, niin luovuttaisivat jo!

Alkuperäinen kirjoittaja Hilla:
Niiden tehtävä on kulkea ja käydä vaikka tietävät että saavat ehkä oven päin näköä.Niiden oikeasti pitää kulkea ovelta ovelle aina.

Näimpä, ja ilmeisesti niiden pitää palauttaa kerran kuukaudessa joku raportti jossa ilmoitetaan kuukauden ajalta julistamistyön tapa, määrä sekä tiedot saarnaamistyössä jaetuista painotuotteista (wikipedia)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hilla:
Niiden tehtävä on kulkea ja käydä vaikka tietävät että saavat ehkä oven päin näköä.Niiden oikeasti pitää kulkea ovelta ovelle aina.

Näimpä, ja ilmeisesti niiden pitää palauttaa kerran kuukaudessa joku raportti jossa ilmoitetaan kuukauden ajalta julistamistyön tapa, määrä sekä tiedot saarnaamistyössä jaetuista painotuotteista (wikipedia)

Nyt kysyivät saavatko jättää luettavaa. Sanoin ei. En niitä lue.
Viimeksi kysyivät myös saavatko jättää luettavaa, sanoin ei, ja kun oven laitoin kiinni niin ne työnsivät ne postiluukustani sisälle |O |O

Annan vinkin,vaikka valhedella ei saa,olen itse ev.lut. kun sanoo jehoville että kuuluu helluntaiseurakuntaan niin oventakana juokseminen loppuu siihen.
En tiedä mikä helluntalaisissa heitä niin kammottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sydän:
Annan vinkin,vaikka valhedella ei saa,olen itse ev.lut. kun sanoo jehoville että kuuluu helluntaiseurakuntaan niin oventakana juokseminen loppuu siihen.

Ai :D No voisi ehkä sitten seuraavan kerran kokeilla tuota :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:
Viimeksi kysyivät myös saavatko jättää luettavaa, sanoin ei, ja kun oven laitoin kiinni niin ne työnsivät ne postiluukustani sisälle |O |O

Oho, mulle ei ole koskaan tullut tällaista vastaan. Tai mitään muutakaan inhottavaa.

Taitaa toimia myös muut uskonnot. Jehovien mielestä kaikki muut uskonnot ovat vääriä, ja että niissä opetetaan vääriä asioita jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:

Oho, mulle ei ole koskaan tullut tällaista vastaan. Tai mitään muutakaan inhottavaa.

Tässä kerroksessa neljä ovea. Meidän ovi oli harmikseni viimeinen... Muuten olisin työntänyt ne lehtiset takaisin luukusta!! Teki kyllä mieli muutenkin, mutta en viitsinyt rappukäytävää roskata :|

Ärsyttävää porukkaa!!

Taitaa toimia myös muut uskonnot. Jehovien mielestä kaikki muut uskonnot ovat vääriä, ja että niissä opetetaan vääriä asioita jne.

Ei ainakaan täällä toimi. Tai siis olen kertonut joskus olevani ev.lut. ja sit tuli sitä ja tätä lehtistä ja sanoivat että tiedätkö että Jeesus voi pelastaa sinut... *PAM* ovi kiinni B)

Kun muutin omilleni 18-vuotiaana, olin kaikesta kriittisyydestä huolimatta tyhmä ja naiivi, enkä tajunnut kyseessä olevan Jt:jat jotka ovelle kerran tulivat. Tai pieni hetki siinä meni ennekuin leikkasi :D

Kyselivät siinä olenko uskossa ja sanoin olevani, ja sitten kauhea kysely, että missä uskossa ja missä seurakunnassa :headwall: Sanoin olevani kristitty Jeesukseen uskova, enkä muuta tarvitse. ja se siitä. Eivät ole tulleet koskaan enää, mutta toisaalta rappukäytävän ovet ovat aina lukossa.

No mut se nyt vaan kuuluu heidän uskontoon. Samoinhan nää mormonit vai mitä on kiertää ovilla. Täytyy muistaa kans, et uskonnosta riippumatta ihmiset on yksilöitä ja jotkut kiihkompia uskontonsa suhteen ku toiset. Mulla lähipiirissä jehovia ja olen heille sanonnu ettei kiinnosta eikä ne koskan mitään tyrkytä. Jokaisessa uskonnossa on omat juttunsa ja paljon pienempi paha toi on mun mielestä ku esim. joihinkin uskontoihin liittyvät kunniamurhat.