Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä minäkin väsyn. Nyt olen super väsy enkä ole tehnyt pariin päivään muuta kuin ihan pakolliset kuten ruuanlaitto.Onko sinulla salainen energiavarasto?
Tiedän opiskelujen, lasten, parisuhteen ja vakaumuksen tuovan voimia, mutta väliin tuntuu, että sinulla on sitäkin enemmän!
Panettaako?
Oletko kokeillu banaania?
Minulla väsymys on toisenlaista. Jaksan ja teen kyllä, mutta en tunne iloa tekemisestä...Kyllä minäkin väsyn. Nyt olen super väsy enkä ole tehnyt pariin päivään muuta kuin ihan pakolliset kuten ruuanlaitto.
Oletko oikeasti domina? Siis että miehesi kanssa leikitte niin? Onko kakkosen ja varpaittesi nuolenta "kovinta kamaa", vai suostutko ihan aikuisten oikeasti pissaamaan päälle?
Minulla väsymys on toisenlaista. Jaksan ja teen kyllä, mutta en tunne iloa tekemisestä...![]()
En saa kiksejä moisestaOletkos käynyt puskapanolla tälle kesää?
Oletkos käynyt puskapanolla tälle kesää?
Tuo on taitolaji. Kirjoitat välillä lähes yhtä höpsöjä kuin palstaidiootti - olematta silti idiootti tai edes antamatta sellaista kuvaa itsestäsi. Aplodit siitä.
Kuinka paljon sulle pitäisi maksaa euroja, että oikeasti pissaisit sen tekemäsi kranssin läpi vieraan miehen kasvoille ja antaisit tämän samaan aikaan masturboida?
Heh. Rättiin viittasin. Sinusta ei saa idioottia vääntelemälläkään.Mä painelen mitä sattuuRV on lupsakka ja hauskaa seuraa
Kumman tappaisit ennemmin miehesi vai lapsesi??
Tämä on pitänyt kysyä jo aiemmin jonkun ruokakuvaketjun yhteydessä, mutta millainen on ehdottomasti maistuvin ateria? Siis lempiruuat.
En tappaisi kumpaakaan. Sellaista tilannetta ei ole.
Ei ole
Minä vastasinkin kysymykseen.Lupasit vastata ihan kaikkeen. Mä ihmettelen miten sä voit edes miettiä näin helppoa kun ei tähän voi olla kun yks vastaus....
Lupasit vastata ihan kaikkeen. Mä ihmettelen miten sä voit edes miettiä näin helppoa kun ei tähän voi olla kun yks vastaus....