Minun ja lasteni joulu pilalla :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Annika"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Annika"

Vieras
Minun, ja lasteni Alinen 5v Annie 7v ja Adelia 10v joulu on pilalla. Olimme suunnitelleet ihanan joulun vuokraamassamme mökissä, ja oman äitinikin piti tulla mukaan. Mutta valitettavasti äiti kuoli yöllä. Kok päivä yhdessä itketty ja sytytetty kynttilöitä niin kotiin, kuin nettiinkin. ( Sytytakynttila.fi)

Äitini oli lasten tärkein isovanhempi. Nyt heillä on enää isäni, joka ei suoraan sanottuna ole kiinnostunut lasten elämästä. Exsäni isä on kuollut, äidistä ei minulle, eikä exsälläni ole tietoa.

Sanokaa minulle, mitn voiin piristää lapsiani ja itseäni näin joulun aikaan??!!??

[QUOTE="Lilli";29360488]Melkein voisi kuvitella, että on sama tyyppi jonka Roni- poika jäi auton alle ja pikkusiskolle piti keksiä lohdutusta..[/QUOTE]

Just sama tuli mieleen. Mistä näitä pimeitä ihmisiä oikein sikiää..

[QUOTE="Vieras.";29360495]Just sama tuli mieleen. Mistä näitä pimeitä ihmisiä oikein sikiää..[/QUOTE]

Mistä roni-pojasta te puhutte? Ja kiitos että osaatte valita sananne niin täydellisesti, kun muilla on vaikeaa ;(

[QUOTE="aapee";29360529]Mistä roni-pojasta te puhutte? Ja kiitos että osaatte valita sananne niin täydellisesti, kun muilla on vaikeaa ;([/QUOTE]

Elä kehtaa enää edes yrittää vejättää.. Nää on niin nähty.

Joskus kannattaisi miettiä millaisista aiheista niitä provoja tekee. Kuolemalla pilailu tällaisilla aiheilla osoittaa äärettömän huonoa tilannetajua. Tai sitten älykkyyden puutetta. Voihan sitä tietysti tämän kirjoittaja sitten miettiä jouluaattona nukkumaan mennessä, että tuliko oltua hieman holmö. Niin, veikkaanpa että tämä ajatus saattaa hyvinkin pyöriä kirjoittajan mielessä ja uni ei tule. Juuri kun olet saamassa unen päästä kiinni, se nousee ajatuksiisi...

Maailman typerin provo. Jos sulta olisi oikeasti läheinen lähiomainen viime yönä kuollut, et puhuisi mistään "piristyksistä". Tuskin edes pystyisit tajuamaan, että jotain joulua pitäisi juhlia.

Alkuperäinen kirjoittaja typerää;29360764:
Mä en edes uskaltais provoilla kuolemalla..saattaa napsahtaa omaan nilkkaan!

No en uskaltaisi minäkään. Ehkä aloittajalla on sitten elämä jossa on jo menettänyt kaiken eikä millään ole enää mitään väliä?

Hei,

siis oliko tämä oikeasti provo?

Jos ei ollut, niin älä missään nimessä kirjoita tänne mitään tuollaista vaan soita suoraan yleiseen mielenterveysneuvonta numeroon (en muista tarkkaa nimeä) ja saat sieltä avun. Täältä saat vain haukkuja. Toivon ettei tämä ole totta, mutta jos on ja luet viestini niin vilpittömästi otan osaa suruusi. Aika korjaa haavat. Nyt menette lapsiesi kanssa jonnekin ja muistelette äitiäsi joka nyt pilven reunalta teille vilkuttaa :) lapsen ilo jouluna on kuitenkin niin ihana. Minulla kuoli isä 7 vuotias ollessani enkä ollut kovinkaan surullinen. En ole mikään uskovainen mutta minut opetettiin siihen että isi on pilven reunalla ja katselee sieltä tänne ja välillä lähettää sadetta yms.. Kyllä te kestätte! Sinulla on lapset joiden kanssa jaksat, älkää jättäkö joulua "juhlimatta". Se on tärkeä asia, samalla voitte muistella mummia ja miettiä mukavia asioita. Avata paketteja yms.
Hyvää joulua, Voimia, ja usko vain, äitisi tälläkin hetkellä on vierelläsi ja toivoo ettet olisi surullinen!

Yhteistyössä