Minun ja mieheni stoori taitaa olla ohitse

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten jaksaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten jaksaa

Vieras
Meillä on pitkään mennyt huonosti. Mies valittaa, että en arvosta häntä, mutta minun huomioni on se, että tilanne on just toisin päin.

Eilen mies oli mennyt käymään baarissa. Hänen piti tulla kaverin luota saunomasta ajoissa, koska minulla on tänään menoa, niin hänen piti olla siinä kunnossa, että voi jäädä lasten kanssa kotiin.

Noh, laitoin hänelle tekstiviestiä klo 3(heräsin ja huomasin ettei ole tullut kotiin) ja totesin, että "oletan ettet ole tulossa yöksi kotiin". Mies vastasi, että oli jo tulossa, mutta olikin jäänyt välillä baariin, plus muuta vuodatusta.
Vastasin vain, että voi v***u, kun en keksinyt mitään järkevää vastausta.

Mies tuli sitten aikanaan kotiin ja heti oli esittämässä mulle miljoona syytöstä. Ensimmäinen oli se, että koira tuli innokkaana olohuoneessa tervehtimään. ("sentäs joku on iloinen kun näkee"). Mies heitti tosiaan monta syytöstä ja väitti vielä, että rähjään sille. Siis mitä hittoa! Kysyin ihan normaalilla keskustelusävyllä, että "mites sitä sinne baariin eksyttiin?"
Minä kyllä joskus rähjäänkin, mutta mies väittää minun rähjäävän tälle ihan jatkuvasti.

Mulle on kohta ihan sama, vaikka erottais. Vaikka se aiheuttaakin paljon vaikeuksia, mm. lasten tapaamisiin kun toinen muuttaa toiseen päähän Suomea. : /

Minullekin tulee sellainen olo, että jos kumpikin valittaa että toinen ei arvosta, niin silloin odottaa vielä sitä arvostusta toiselta. Jos tilanne olisi oikeasti huono, niin silloin vähät välittäisi arvostaako toinen vai ei. Teillä on nyt joku kommunikaatio-ongelma. Sinä odotat että miehesi ei hoida velvollisuuksiaan ja mies odottaa että sinä huudat ja luulee sinun huutavan vaikka et olekaan huutanut. Koittakaa selvittää asiat.

Henkilökohtaisesti en kyllä ymmärrä miten aikuinen, naimisissa oleva henkilö, on yksin "baarissa" bilettämässä aamuyölle asti. Tosin en ymmärrä kuinka aikuinen ihminen olisi aamuyöhön ryyppäämässä edes puolisonsa tai kenenkään kanssa oikein missään tilanteessa.

Yhteistyössä