Minun matka vähän siirtyi.... niin aina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
eli ei 7pv, vaan 13 pv mennään Mexicoon, onneks en oo lippuja tilannut vaan selvinnyt tarkemmin ja huomenna tai ylihuomenna meen lippuja hakemaan, oh jeee..... huono vaan kun melkein viikoks etenpäin sirsi.... Nyt mun pakko kysyä, mistä sais lippuja, haluan suora lento. Kun muuten matka kestää jopa 37t jos mennä Miamin ja New Yorkin kautta|O. En mä pystyy noin kauan olla matkalla pelkästään. Koko netti katsonut, mistää ei suora lentoja lähiaikoina saa tai tyhmä minä en osaa etsiä. Myös minkä hintaisia oikein matkoja on, kun katsoin on jopa lipu 2lle JOPA voi maksaa 8000e, huh

kattelin ebookersista ja siellä tulee haulla yhden välilaskun lentoja yhdistelmillä KLM-AirFrance-Lufthansa, hinta noin tonnin per lärvi, lentoaika vajaa 20h. Lähtöpäiväksi laitoin tuon 13.5.

miten et muka osaa etsiä lentoja...?

Tiedätkös Venakko, että on erittäin huonoa ja mautonta käytöstä jauhaa tuota matkaa jatkuvasti? Itse olet sanonut, ettet voi enempää siitä kertoa, sitten kuitenkin joka toinen aloituksesi koskee sitä!!??

En usko että lähdet ennen kuin raportoit paikan päältä... aika monta juttua on sellaista josta olet jauhanut ja jauhanut ja hups, yllätys yllätys ei se onnistunutkaan...

[QUOTE="vieras";26147502]En usko että lähdet ennen kuin raportoit paikan päältä... aika monta juttua on sellaista josta olet jauhanut ja jauhanut ja hups, yllätys yllätys ei se onnistunutkaan...[/QUOTE]

esimerkki juttu?

[QUOTE="vieras";26147502]En usko että lähdet ennen kuin raportoit paikan päältä... aika monta juttua on sellaista josta olet jauhanut ja jauhanut ja hups, yllätys yllätys ei se onnistunutkaan...[/QUOTE]

Justiinsa näin! En hetkeäkään usko, että hän on lähdössäkään. Todellisuus ja fiktio sekoittuvat. Unelmoida saa ja pitääkin, mut todellisuus ei silti saisi hämärtyä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26147551:
Maapallon toiselle puolelle on pitkä matka :D Onhan tossa koneen vaihto välissä, joten yhtäjaksoisesti ei tarvitse koneessa istua.

Mä kysyn sinulta, onko totta, että kun tulen sinne, mun pitää maksaa lentoyhtiölle että ne tilaa mulle taksin? Mun Floridan ystävä niin sanoi, kuulema noin varallista

[QUOTE="vieras";26147569]Bisnesideoita, matkoja...[/QUOTE]

Mitkä bisnesideoita ei mulla onnistunut? Esimerkki? Kaikki mitä halusin tein. Sekä Meksikon jälkeen aloitan taas tehdä, so? Niin ja matkojakin kaikki onnistuivat, paitsi ehkä yks matka exän kaa, kun ero tuli

Yhteistyössä