Minun matka vähän siirtyi.... niin aina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hahaha aivan tavatonta että joku on mennyt KAHVIKUPIN kanssa kauppaan! En saata uskoa tätä todeksi ollenkaan! Miten hurjaa, miten uskaliasta, miten uskomatonta!

No... ehkä se kahvikupin kanssa kauppaan meneminen olisi tavalliselle tylsistyneelle kotiäidille hurjakin seikkailu johon ei riitä uskallusta :------D

Oli se seikkailu Milannallekin, heitettiin ulos kaupasta, vaikka olisi halunnut ostaa sieltä vaikka mitä :(

[QUOTE="vieras";26152399]Tilanteet muuttuu.
Milannan mies sai järjestettyä vapaata ja lähtee myös mukaan pariksi viikoksi :)[/QUOTE]

Mä mietin sitä, että kuinka paljon mies on ehtinyt hoitaa vauvaa kun on aina töissä? Ja aiemmat lapset on jo melkein aikuisia (+kuinka paljon on heitä vauvana hoitanut?). Siis mietin vain siltä kannalta, että mieshän lentää vauvan kanssa sitten yksin takaisin, kun Milanna jää vielä Mexikoon...

Kyllä, mä osaan jok apaikassa käyttäydtyä niin kuin pitäis. En tiedä minkälainen sellainen kuvan olen antanut itsestä, että ihan tyhmäks vain minkälaiseks mua ajatellaan

Ei sua tyhmänä pidetä, mutta viestiesi perusteella susta saa aikamoisen säheltäjän kuvan. Vähän sellaisen ylikierroksella käyvän, levottoman ja lyhytjännitteisen ihmisen vaikutelman. Sellaisen, joka tekee ensin ja ajattelee vasta sitten. Mutta ei tämä tosiaan tarkoita sitä, että olisit tyhmä :) Kukaanhan ei tietenkään tiedä millainen sinä irl olet.

Alkuperäinen kirjoittaja öldsk;26154757:
Mä mietin sitä, että kuinka paljon mies on ehtinyt hoitaa vauvaa kun on aina töissä? Ja aiemmat lapset on jo melkein aikuisia (+kuinka paljon on heitä vauvana hoitanut?). Siis mietin vain siltä kannalta, että mieshän lentää vauvan kanssa sitten yksin takaisin, kun Milanna jää vielä Mexikoon...

Niin. Mutta onneksi lentoemännät varmaan auttaa, jos ei mikään halpalentouhtiö ole kyseessä.

[QUOTE="vieras";26154790]Niin. Mutta onneksi lentoemännät varmaan auttaa, jos ei mikään halpalentouhtiö ole kyseessä.[/QUOTE]

Juu, lentoemännät kantaa huutavaa vauvaa olkapäällä samalla kun tarjoilevat kahvia ja konjakkia muille asiakkaille. Vaihtavat vaipat vasemmalla kädellä jne. :laugh:

[QUOTE="www";26154809]Juu, lentoemännät kantaa huutavaa vauvaa olkapäällä samalla kun tarjoilevat kahvia ja konjakkia muille asiakkaille. Vaihtavat vaipat vasemmalla kädellä jne. :laugh:[/QUOTE]

No vauvat on suloisia ja varmasti yksin pienokaisen kanssa lentävä Bret Michaels lookalike -isä herättää lentoemäntien sympatiat.

[QUOTE="vieras";26154699]Oli se seikkailu Milannallekin, heitettiin ulos kaupasta, vaikka olisi halunnut ostaa sieltä vaikka mitä :([/QUOTE]

Seikkailu on myös se kun olisi halunnut ostaa kaupasta vaikka mitä mutta liian isot setelit eivät kelvanneet :)

Yhteistyössä