Minun mies on taas oikea ja todellinen mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piika-äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Piika-äiti

Aktiivinen jäsen
31.12.2006
3 723
0
36
Tänään miehestäni on taas tullut ihan oikea mies. Pitkä aika, jolloin hänellä ei ole ollut omaa vaan kaverin kanssa yhteinen, on ohi, ja hän osti itselleen ikioman.

Oranssi kaunotar on kokenut, varma käynnistymään ja ikäisekseen pirteä ihastuttava Stihlin moottorisaha. Ja rähisee ja ärjyy kuin peijooni.

Miehen ryhti on kohentunut. Hän tuntee olevansa taas todellinen mies, joka omalla moottorisahalla sahaa puita, että perheen jäsenten varpaat pysyvät lämpiminä.

:D Ihana tarina miehestä ja moottorisahasta =)

Meidänkin isäntä on oikea ja todellinen mies olevinaan, kun se tuolla "sotii pahaa maailmaa vastaan ja suojelee perhettään" :whistle:

Arvatkaas millainen määrä meillä on polttopuuta pihalla päivän jälkeen? Ja mies kulkee henkseleitä paukutellen. Jos siis haluatte auttaa mieheänne itsetunto-asioissa, hankkikaa hälle moottorisaha!

Mun mies osti itselleen moottorisahan jo aikoja sitten, eikä meidän varpaita palele sen jälkeen =) Sen jälkee hänen piti saada puutarhajyrsin, bensalla toimiva trimmeri ja päältä istuttava ruohonleikkuri......nyt kuulemma puuttuu enää mönkijä ja traktori...

Eli siitä se alkaa, miehen "lelujen" kerääminen :whistle: ;)

Meille hankittiin moottorisaha muutama viikko sitten. Sen jälkeen mä tein heräteostoksen ja hankin hevosen.
Miehiselle miehellekin tuli samantien taantuma.

Tänään alkoi tulla yhtäkkiä räntää vaakasuoraan. Totesin, että täytyy viedä kaviokas sisään, se kun on vähän keliherkkä.

Tomera isäntä oli jo kengät jalassa eteisessä, tarkisti vielä, otetaanko loimi pois ja laitetaanko heinää.
Ja lähti marssimaan vihellellen tallille.

Se siitä miesten miehestä, nyt mulla on itseni ja esikoisen lisäksi kolmaskin hevostyttö siis talossa. :laugh:

Kohta se haluaa oman ja täytyy hankkia lisää maata tai kokonaan uusi paikka, vaikka vasta tähän muutettiin :o :xmas:

Yhteistyössä