minun vikani että lasta kiusataan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
naapurin tytöt aina haukkuu meidän tytön vaatteita...
ihan on hello kittyä ja sellasta prinsessakamaa ja tytöt ilmeisesti vaan kateellisia.
ni nytkun tilaan h&m:ltä kesävaatteita ni onpa jotenki huono mieli ku tiedän että jos tilaan hello kittyä niin kiusataan entistä enemmän kesällä...
mitä tehdä?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Minkä ikäinen tyttö, että joko osaisi itse päättää millaisia vaatteita haluaa?

viisivuotias ja haluaa hello kittyä.
ei ole vielä lannistunut vaikka siitä kiusataankin.
mut harmittaa silti kun tiedän et saa taas kuulla "ruma paita" juttuja koko kesän.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Minkä ikäinen tyttö, että joko osaisi itse päättää millaisia vaatteita haluaa?

viisivuotias ja haluaa hello kittyä.
ei ole vielä lannistunut vaikka siitä kiusataankin.
mut harmittaa silti kun tiedän et saa taas kuulla "ruma paita" juttuja koko kesän.

Meillä myös 5v ja hello kitty on se lemppari. Yritä saada tyttö pitämään päänsä ja voithan sanoa että ehkä ne haukkujatkin haluaisivat samanlaisia vaatteita. Siellä on taas jollakin jäänyt kasvatustyö tekemättä kun tuollaisia haukkujia on kasvattanut :/

Puhupa ystävällisesti sille naapurin ämmällle. Kerro että kuulit tyttöjen huutelevan näin rumasti lapsellesi, ja kysy että eivät kai he ole pahoittaneet mieltään siitä, että et aiemmin huomannut kysyä, että olisivatko tytöt halunneet myös saada Hello Kitty sukat joululahjaksi? Ja kutsu kylään hakemaan niitä sukkia nyt...

Saattaa naapurin ämmä saada vipinää ja hävetä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vastaaja:
aika jännä juttu. hello kityt on sellaisia perusvaatteita joita on tosi monilla..ihme että kiusattais niiden takia.

No niinpä, eipä ainakaan meilläpäin ole Kittyistä kiusattu.

ei meilläpäin kovin monella lapsella ole uusia vaatteita joten täällä kyllä on poikkeavaa pukea lapsi joihinkin uusiin hellokittyihin