Minua ei kyllä kukaan mies maailmassa vois ostaa... EI koruja ja muuta. ihmetyttää ihmisten kiintyminen materiaaliin. Minä ainakin epäilisin olisinko vain omaisuutta miehelle, jos hän sijoittaisi rahaa minuun? Ja jos se mies ei muuten olis omani, siis sitoutunut. Niin tuskimpa haluaisin häntä hirveästi muistella kaiken romun merkeissä.
Ihmiset kiintyvät ja kokevat erillaiset asiat tärkeiksi. Itse näin kaksi pitkää suhdetta takana ja huomannut ettei halua enää kolmatta. Heh sitoutumiskammo iskenyt ajan kanssa. En tarkoita että liihottelisin lakanoista toisiin tai nostasin peiton helmaa jokaiselle ukolle. En halua seurustella en oikeastaan tarvitse pärjätäkseni miestä, ennen uskoin niin silloin nuorena tyttönä. Nyt olen kaiken omaisuuteni ansainnut ihan itse, jos joskus miehen kanssa elämää yhdessä jatkan niin luulenpa että sitten vain siitä rakkaudesta. Ja vaikka se mies on varattu sulla niin, kuullostele mitkä on ne syyt.. Jospas kyse on rakkaudesta? Silloin voisi kuvitella, miehen menevän eteenpäin ja tekevän sinun eteesi kaiken, että yhteinen elämä tulisi

ja mieti haluatko sitä?? Vai ovatko tarkoitusperäsi muussa, halu kostaa huonoja suhteistasi? halu todistaa että voit viedä naiselta jotain mitä on luullut omakseen? Vieheättääkö huomio omaa narsismisasi? Vai oletko rakastunut? Ja ennenkaikkea haluatko särkeä jonkun perheen, se siellä menneisyydessä kulkisi mukana kaikesta huolimatta...Varsinkin jos on miehellä lapsia... Niin ja ajattele jos sinä ottaisit nuo pelkkänä nautintona ja mies rakasteleekin sydämellään ja menee sinun pelistäsi rikki?