Minusta ei ole mihinkään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Hei.
Voisitteko auttaa tai keskustella minun ongelmasta.
Olen 3 lapsen äiti, vaikka se ei nyt minun ongelmiin liitykkään.
Olen masentunut, käytän mielialalääkkeitä. Tuntuu, että ole epäonnistunut koko elämässäni. Olen aivan pohjalla, ei minusta ole yhtään mihinkään. Olen sairaslomalla työstäni, enkä voi koskaan palata sinne takaisin. Kärsin omasta pahasta olostani ja varmasti myös perheeni. Haluaisin tehdä elämässäni vaikka mitä, mutta en pysty. En usko kykeneväni mihinkään. Omaan kamalan huonon itsetunnon. Ajattelen, ettei minusta ole mihinkään työhön ikipäivänä. Pelkään munaavani itseni aina, enkä oikein osaa mitään. Olen ikuinen jännittäjä ihmisten keskellä ja en saa sanaa suustani.

Psykologi viimeksi sanoi, että minun kannattaisi sellaiseen lähteä. Mitenköhän pian kunnalliselle puolelle pääsee ja mitä se maksaa. Kai se olisi viimeinen mahdollisuus.

Älä ajattele viimeisenä mahdollisuutena, vaan ovena parempaan elämään. Kannattaa heti soittaa mielenterveysasemalle, ja varata sitä kautta aika. Voisivat ehkä järjestää terpian kun ensin käyt psykiatrin vastaanotolla. Joissain kunnissa tosin ei pääse julkiselle puolelle,eli ilmaiseksi vaan joutuu menemään yksityiselle, ja siitä kela korvaa osan.

Olen rahaton, joten en voi mitään maksullista ajatellakkaan. Koska sitten tulisi vielä lisää ongelmia, kun rahat loppuu. Täällä kunnalliselle puolelle tarvitaan lähete mielenterveys puolelle. Jospa työterveys laittaa sen lähetteen. Onko sinulla kokemusta tälläisestä? joka vastailet minulle. Niin ja kiitos kun vastaat.

Ei ole väliä mitä kautta pääset, pääasia että apua saat. Ja kun kerrot tuon rahattomuuden niin ehkä sinulle löytyy apu kunnalliselta puolelta. kannattaa soittaa jo tänään.

Yhteistyössä