Minusta tän Suomi-turhakkeen (valtion) voisi liittää johonkin toiseen valtioon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihaan suomea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihaan suomea

Vieras
kunhan ei venäjään. Aivan turha ja ankea myrtsinaamaisten paskapäitten maa. Pelkkiä valittajia ja persepäitä kaikki. Muutoinkin masentava, rumia taloja, rumia kaupunkeja, rumaa maaseutua, rumaa rumaa rumaa. Kuka haluaa olla suomalainen, en minä ainakaan.
Mihinkään ei ole vara lähteä, että voitte säästää niiltä kommenteilta että "ei täällä ole pakko asua, muuta muualle".
Inhoon Suomea melkein yhtä paljon kuin esim

Mä tarjoon sulle lennot. Olisko vaikka kiina mitä? Vaikka Shangdongin maakuntaan, sinne keski-Kiinaan. Siellä on kaunista, helppoa ja kivaa. Saat 1€ päivässä palkka siitä kun istuttelet 12-14 tuntii ruohikkoa pikku nippuina paljain käsin. Tai hei, voisit rythyy porrassiivoojaks. Siellä kun immeisillä on tehtaissa ja joissain julkisissa takana vääntää kiemurat rappusille. Jonkun nekin täytyy siivota. Ajattele, tekisit tärkeää ja hyödyllistä työt. 7 päivänä viikossa.

Samaa mieltä ap.n kanssa. Olen aina harmitellut etten syntynyt jonnekin muualle. Esim Englantiin, Kanadaan, Amerikkaan tai Saksaan.
Suomalaiset rakennukset ja talot ovat todella rumia, autot ovat hölmön näkösiä, luonto on raiskattu ankealla peltomaisemalla tai betonilla. Ihmiset ovat rumia harmaanaamaisia maantievärisen tukan omaavia persjalkasia rillipiruja.
ankeuden huyippu koko maa. Siihen kun vielä lisätään suomenkieli jo´ka ei edes muistuta ihmisten käyttämää kieltä, niin paketti on valmis.

Lisäisin listaan vielä myös aivan järkyttävän suomalaisen musiikin, KUKA IHME VOI KUUNNELLA JOTAIN JUHA TAPIOTA TAI ELONKERJUUTA YMS JNE PASKAA SIIS IHAN VAPAAEHTOISESTI???
kuka niitä levyjä ostaa ?

Hyi helvetti. Niitäkin junttipaska-artisteja kymmeniä ja kymmeniä, voi luoja.

Ruotsi olisi luonteva kun kerta Venäjä ei käy. Historiallisesti molemmat olisivat sopivia, mutta nykyisin Ruotsi on lähempänä. Toinen vaihtoehto olisi Viro, ehkä jopa parempi kuin Ruotsi.

Miten näin ruma maa on edes onnistuttu perustamaan, olen monesti ihmnetellyt, kun maailmassa on keksitty paljon viihtyisämmän näköistäkin miljöötä.
Täällä on kaikki ok-taloista alkaen rumia rakennuksia.

Suomi on minustakin ällöttävä ja ruma maa maana, valtiona. Sitä rumentaa entisestään isänmaallisuus ja kaikki just sellanen ruma mitä täällä palvotaan. Jotain mannerheimiä ja sotia, ei ne ainakaan tätä maata kaunista. Jos suomalaiset ois eri näkösiä ja jos kylät ja kaikki ois eri näkösiä, tämä vois olla ihan ok maa, mutta ei tämä kyllä tälläsenä ole kuin todella vastenmielinen kökkö peräreikä.
Ihme että täällä edes ketään on, EI VARMASTI OLISKAAN ELLEI IHMISET OIS LAISKOJA MUUTTAMAAN POIS, JA KIELITAIDOTTOMIA PLUS MUUTOINKIN avuttomia. Kuulun itse tähän avuttomaan ja laiskaan porukkaan myös joten tiedän mistä puhun. Ei täälät osaa lähteä vaikka todellakin ois ihana elää ihan toisenlaisessa paikassa.

Ehkä voitaisiin itse alkaa muuttamaan asioita. Media saisi myös keskittyä sotakeskeisyydestä ja muista masentavista asioista kertomisen sijasta mieltä ylentäviin juttuihin ja asioihin esim. käsityöperinnetaitojen opettamiseen, kannustamiseen! Tsemppiä kehiin!

Yhteistyössä