Minustako kiinteistövälittäjä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun ymmärtääkseni kiinteistövälittäjäksi voi hakeutua hyvinkin olemattomalla koulutuksella. Ainakin isoissa firmoissa taitavat kouluttaa työntekijät itse. Asenne pitänee olla myyntihenkinen ja ulkoasun yleensä siisti. Ja töitä sit riittää myös iltaisin ja viikonloppuisin.
 
Joo, siis mun mielestä ei tartte mitään erityistä koulutusta.
Erittäin myyntihenkinen pitää olla, työ käsittääkseni suurelta osin koostuu siitä, että "kalastellaan" asiakkaita, soitellaan siis läpi ihmisiä jotka myyvät asuntoaan itse ja koitetaan saada se firmalle myyntiin...
Ja päivät varmaan vaihtelee aika paljon, näyttöjä usein viikonloppuisin ja iltamyöhään varmaan kannattaa varautua kauppoja vääntämään.
 

Similar threads

Yhteistyössä