V
"vieras"
Vieras
Eikös itä-Suomessa ollut joku pesisjoukkueraiskausjuttu joskus? Siis useampi pelaaja olisi raiskannut joitain tms. Lehdissä oli juttua. Muistaako kukaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo niin varmaan puhuutkin yleesesti!![]()
Mun täytyy kyllä vähän ihmetellä, että minkälainen sekopää ap on kännissä ollessaan... Siis kun useammassa viestissä käytetään ilmaisuja tyyliin "tai sitten mut on raahattu sinne jatkoille" ja "kaverini laittoi mut sinne nukkumaan".
Nyt on vähän ristiriitaa tässä tarinassa. Alunperin ne oli tuttuja ja nyt ei ookkaan tavannu useimpia enää sen jälkeen...
Mikähän siinä muuten on, että se että ei heiluttele rahaa tursuvaa lompakkoa jossain rautatieasemalla on perusjärkeä. Mutta jos näihin ketjun asioihin liittyen sanoo naiselle että jokin on riskikäyttäytymistä, kohta on viisi ihmistä huutamassa kurkku suorana jotain paskaa syyllistämisestä?
mut on yritetty raiskata vaikka en ole kaunis enkä hyväkroppainen. Silti joku älykääpiö laitto mun juomaan tyrmäystippoja ja lähti seuraamaan.
että älkää viitsikö alkaa haukkumaan kenenkään ulkonäköä. Naurettavaa irvailla toiselle että nännännää olet niin ruma et kuka sut haluais raiskata![]()
mut on yritetty raiskata vaikka en ole kaunis enkä hyväkroppainen. Silti joku älykääpiö laitto mun juomaan tyrmäystippoja ja lähti seuraamaan.
että älkää viitsikö alkaa haukkumaan kenenkään ulkonäköä. Naurettavaa irvailla toiselle että nännännää olet niin ruma et kuka sut haluais raiskata![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pläski?;22645613:Ootko läski?
en ole ylipainoinen mutta ei mulla mikään timmikään kroppa ole. Mutta miten se liittyy tähän? Oletko todella niin naiivi että luulet ettei pulleampaa naista voi raiskata?
Raiskauksessa ei ole kyse seksinnälästä, tai että uhri valikoituisi ulkonäkönsä perusteella.
Raiskauksessa ei ole kyse seksinnälästä, tai että uhri valikoituisi ulkonäkönsä perusteella.
Ei nämä jotkut tajua tätä. Raiskaajalle siinä on kyse vallasta ja olkoot uhri mitä tahansa.
Ei nämä jotkut tajua tätä. Raiskaajalle siinä on kyse vallasta ja olkoot uhri mitä tahansa.
Joissain tapauksissa kyllä. Varmasti on myös tapauksia, joissa on kyse seksinnälästä ja siitä, että nainen sanookin ratkaisevalla hetkellä ei.