M
masennus ja kierukka
Vieras
Mulle soitti justiinsa neuvola, sain peruutus ajan maanantaille kierukan laittoon. nyt kuitenkin rupesi mietityttämään että kannattaako se kuitenkaan. Nyt mulla on käytössä yasmin e-pillerit jotka mun mielestä silloin kun aloitin ne noin vuosi sitten laukaisi tän masennuksen. nyt on aika tasainen tilanne ja epäilyttää ruveta horjuttamaan sitä tasapainoa muuttamalla ehkäisyä. sekä yasmin että hormonikierukkahan voi pahentaa masennusta ilmeisesti, ainakin haittavaikutuksissa lukee niin. Kierukka vaan olisi helpompi, ei tarttisi muistaa syödä pillereitä, vuoto voisi loppua kokonaan. mutta haittavaikutuksiakin on paljon
miten ihmeessä tääkin nyt pitäisi jaksaa päättää.. blaah. Miten muilla masentuneilla ehkäisy ja sen yhdistäminen masennuslääkkeisiin on sujunut?
Mietityttää myös miten käy seksi elämälle, meillä miehen kanssa on todella aktiivinen seksi elämä, seksi on joka ilta ja käytetään myös leluja usein. Haittaako kierukka aktiivista seksielämää? kovasti mietityttää että jos mulla tuleekin jatkuvaa tiputtelu vuotoa niin miten se haittaa sänkyleikkejä.
Mietityttää myös miten käy seksi elämälle, meillä miehen kanssa on todella aktiivinen seksi elämä, seksi on joka ilta ja käytetään myös leluja usein. Haittaako kierukka aktiivista seksielämää? kovasti mietityttää että jos mulla tuleekin jatkuvaa tiputtelu vuotoa niin miten se haittaa sänkyleikkejä.