Mirena-kierukka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmä nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kylmä nakki

Aktiivinen jäsen
07.07.2006
16 967
11
38
mulla on nyt kierukka ollut noin 10kk. ekat pari kuukautta tiputteli ilman kipuja, sitten tiputtelu loppui. nyt on taas tiputellut kramppien kanssa jo jonkun aikaa, vuotoa tulee noin kolmen päivän välein päivän ajan.
terkkari sanoi että painonpudotus aiheuttaa tiputtelua herkästi, mutta mulla on se pudotuskin jumahtanut kyllä ihan täysin.

onko muilla alkanut myöhemmin ahkeraan tiputtelemaan?

mulla on ollu jonkun aikaa samanlaista tiputtelua ja mulle laitettiin sama kierukka muistaakseni syyskuussa.

imetyksen lopetin maaliskuun alussa ja sen jälkeen on tota kramppailua ja tiputtelua ollu mut varsinaisia menkkoja ei oo mielestäni ollu.

eli voisko se olla imetyksen lopetuksesta? mä lopetin sen reilu 2kk sitten ja nyt on kuukausi ollut tätä kramppaamista ja vuotoa välillä. mutta se vuoto ei kestä kuin päivän maksimissaan. ärsyttää vaan kun koko ajan jomottaa :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
eli voisko se olla imetyksen lopetuksesta? mä lopetin sen reilu 2kk sitten ja nyt on kuukausi ollut tätä kramppaamista ja vuotoa välillä. mutta se vuoto ei kestä kuin päivän maksimissaan. ärsyttää vaan kun koko ajan jomottaa :snotty:

tota mäki oon miettiny et varmaan johtuu siitä.on kyllä ärsyttävää kun tiputtelee ja jomottaa.Mullaki kestää se tiputtelu päivän.

mä sanoin asiasta kierukkatarkastuksessa ja se terkka meinasi että johtuu painontippumisesta ja imetyksen loppumisesta. alkaa vaan ärsyttää niin että melkein ottaisin mieluummin ne kilot takaisin :snotty:

mulle kun laittoivat kyseiseisen kierukan niin minun ennen niukat menkat,tulikin runsaina kahden viikon kestävinä.otatin kierukan pois niin menkat meni taas normaaliksi.

Uusimmat

Yhteistyössä