V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Enchantress:onpa rumat rinnat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Enchantress:onpa rumat rinnat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja anu:laittakaapa omia kuvia, niin verrataan. Ei taida kovin monella olla "edes" tuollainen tavallinen kroppa.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Niin siis hienoahan se on ettei ole kroppaansa ängennyt mitään kamalia silikoneja. Ja silti on oikein kaunis nainen. Tyhmä juttu, mutta mä en tykkää kyseisen naisen sääristä ja mua häiritsee kun hän pukeutuu usein lyhyisiin hameisiin. Jalat on sellaiset tasapaksut pökkelöt joista ei polvia erota lainkaan.
Ja siis mullahan on varaa arvostella :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Enchantress:Ja jos täällä nyt tarvitsee olla parempi arvostellakseen, niin tiedoksi teille, että olen malli. Tehnyt alusvaatemainoksiakin. En kyllä ymmärrä mitä väliä sillä on. Rintoja on monia erilaisia, ei mulla välttämättä ole paremmat. Kauneus on katsojan silmissä, ja mielestäni Mischan rinnat ovat rumahkot mutta tavalliset.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Enchantress:Mikä ongelma sulla on vieras, et kehtaa edes nimimerkillä levittää tota sun jatkuvaa kimppuunhyökkäämistä? Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että ihmisillä on eri mielipiteitä? Minä hyväksyn sinun mielipiteesi, joten voisit sinäkin kasvaa aikuiseksi ja antaa minun olla mitä mieltä haluan.
Alkuperäinen kirjoittaja Enchantress:Eikös palstaetiketin mukaista olisi hyväksyä se, ettei kaikkien kanssa voi tulla toimeen, eikä kaikkien mielipiteitä voi ymmärtää? Täällä ei tosiaan tarvitse jatkuvalla syötöllä hyökätä kimppuun jos mielipiteen esittää, vaikkei se olisikaan sama kuin sinun.
Alkuperäinen kirjoittaja Enchantress:Opiskelen yliopistolla, teen hyväpalkkaista vakituista oman alantyötä, ja siinä sivussa vähän mallin hommia. Kyllä sulla joku vinksallaan on kun sun on mua pakko mollataEt kehtaa edes luoda sitä nimimerkkiä ja ihan omana itsenäs esiintyä, koska saisit tosta käyttäytymisestä porttikiellon tänne.
Ja sun ei todellakaan tarvitse arvostella mua ja mun mielipiteitä, en mäkään alennu arvostelemaan sua. Sovitaanko vain että tämä jää viimeiseksi kerraksi kun kommunikoimme?