Mischa Bartonilla on uskomattoman tavallinen kroppa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Enchantress:
onpa rumat rinnat :o

siis täh????? :laugh:

kyllä sun kommenttis kertoo jo jotain sun älykkyydestäki.... ei hyvää päivää... korkeesti koulutettujen vanhempien penska eikä käytöstavoista tietookaan....

Niin siis hienoahan se on ettei ole kroppaansa ängennyt mitään kamalia silikoneja. Ja silti on oikein kaunis nainen. Tyhmä juttu, mutta mä en tykkää kyseisen naisen sääristä ja mua häiritsee kun hän pukeutuu usein lyhyisiin hameisiin. Jalat on sellaiset tasapaksut pökkelöt joista ei polvia erota lainkaan.

Ja siis mullahan on varaa arvostella :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja anu:
laittakaapa omia kuvia, niin verrataan. Ei taida kovin monella olla "edes" tuollainen tavallinen kroppa.

no aivan. ja mun mielestä kuitenki ihan normaalin näkönen naisen vartalo. siis ihan nättikin.

kauheeta kun pitää arvostella.... mutta eikös se niin oo että rupukat arvostelee? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Niin siis hienoahan se on ettei ole kroppaansa ängennyt mitään kamalia silikoneja. Ja silti on oikein kaunis nainen. Tyhmä juttu, mutta mä en tykkää kyseisen naisen sääristä ja mua häiritsee kun hän pukeutuu usein lyhyisiin hameisiin. Jalat on sellaiset tasapaksut pökkelöt joista ei polvia erota lainkaan.

Ja siis mullahan on varaa arvostella :saint:

Niin siis tarkoittikohan tuo tavallisuus sitä ettei ole silikoneja sun muuta. En ymmärrä nyt että mitä tuolla tavallisuudella tarkoitettiin. Voisko ap valaista. Onko siis näytttänyt vaatteet päällä erilaiselta?

Ja jos täällä nyt tarvitsee olla parempi arvostellakseen, niin tiedoksi teille, että olen malli. Tehnyt alusvaatemainoksiakin. En kyllä ymmärrä mitä väliä sillä on. Rintoja on monia erilaisia, ei mulla välttämättä ole paremmat. Kauneus on katsojan silmissä, ja mielestäni Mischan rinnat ovat rumahkot mutta tavalliset. :)

siellä näki lisää kuvia kun painoi sellaista slideshow juttua, jos joku ei huomannut. Kyllä on minusta aika kaunis kroppa tytöllä!!! Laiha muttei liian laiha ja muodokas lantio ja pitkät jalat.
Kyllä voisin tuollaisen vartalon itselleni haluta

Ja jos täällä nyt tarvitsee olla parempi arvostellakseen, niin tiedoksi teille, että olen malli. Tehnyt alusvaatemainoksiakin. En kyllä ymmärrä mitä väliä sillä on. Rintoja on monia erilaisia, ei mulla välttämättä ole paremmat. Kauneus on katsojan silmissä, ja mielestäni Mischan rinnat ovat rumahkot mutta tavalliset. :)

:laugh: no nyt mä ymmärrän KAIKEN :laug: :laugh: :laugh:

Eikös palstaetiketin mukaista olisi hyväksyä se, ettei kaikkien kanssa voi tulla toimeen, eikä kaikkien mielipiteitä voi ymmärtää? Täällä ei tosiaan tarvitse jatkuvalla syötöllä hyökätä kimppuun jos mielipiteen esittää, vaikkei se olisikaan sama kuin sinun.

Mikä ongelma sulla on vieras, et kehtaa edes nimimerkillä levittää tota sun jatkuvaa kimppuunhyökkäämistä? Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että ihmisillä on eri mielipiteitä? Minä hyväksyn sinun mielipiteesi, joten voisit sinäkin kasvaa aikuiseksi ja antaa minun olla mitä mieltä haluan.

no mutta mähän annankin. enhän mä ole kieltänyt sun mielipiteitä?

ja ei mulla oo nikkiä joten vähän vaikeeta sitte nimimerkillä näitä asioita kirjotella.

ja kyllä mä aikuinen oon. paljon aikuisempi kun sä.... monessakin mielessä.

mutta mee sä tekeen niitä alusvaatekuvauksia niin mäkin meen tekeen töitä.

Eikös palstaetiketin mukaista olisi hyväksyä se, ettei kaikkien kanssa voi tulla toimeen, eikä kaikkien mielipiteitä voi ymmärtää? Täällä ei tosiaan tarvitse jatkuvalla syötöllä hyökätä kimppuun jos mielipiteen esittää, vaikkei se olisikaan sama kuin sinun.

no pakko sen verran vielä vastata että enhän mä täällä sua vastaan jatkuvalla syötöllä ole hyökänny. monen viikon jälkeen vasta tänään tälle palstalle tulin.

mutta ehkäpä sun kommentit jää mieleen koska ne on kärkeviä ja muutenkin... hmmmm.... mielenkiintosia :whistle: ;)

Opiskelen yliopistolla, teen hyväpalkkaista vakituista oman alantyötä, ja siinä sivussa vähän mallin hommia. Kyllä sulla joku vinksallaan on kun sun on mua pakko mollata :) Et kehtaa edes luoda sitä nimimerkkiä ja ihan omana itsenäs esiintyä, koska saisit tosta käyttäytymisestä porttikiellon tänne.

Ja sun ei todellakaan tarvitse arvostella mua ja mun mielipiteitä, en mäkään alennu arvostelemaan sua. Sovitaanko vain että tämä jää viimeiseksi kerraksi kun kommunikoimme?

Omat tissit kehiin niin verrataan! Ja btw, alusavaatemainoksissa käytetään kohtuullisen paljon toppauksia, teippejä ja photoshoppia.

Yhteistyössä