Anna kuitenkin lapsen valita itse, jooko? Vaikka aikuisesta tuntuis tylsältä toistolta, lapsesta ei välttämättä sitä ole. Eikä ne kaikki ole juuri samoilla synttäreillä olleet. Jos on viidet synttärit kuussa, jättäkää jotkut väliin.
Meidän 10-vuotiaan kaverisynttärit pyörii edelleen samoissa piireissä. Jossain vaiheessa ne kaikki paikat on vaan koluttu. Nyt pariin vuoteen ei enää ole ollut hoploppia, mutta sirkussynttäreitä moneen kertaan. Ja on ollut Ulpukassa, Turun linnassa, Aboa Vetuksessa, Mäkkärissä... Nää nyt tulee ekana mieleen. Kaikissa on ollut hauskaa. Ja aina välillä on kotisynttärit. Silloinkin on ollut hauskaa. Mekin on enimmäkseen juhlittu kotona.
Loppuun vielä kysymys: Mikä on pomppis? Kaikki muut mainitut oli tuttuja?