Missä ajassa raskausmahasi palautui?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumenneito
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nojoo, röllykkä on ja säilyy, ekasta synnytyksestä on 2,5 vuotta... :ashamed: minkäs teet, ei se revennyt nahka millään lähde ja laihdutus auttaa vaan läskeihin.
mulla siis repes maha ihan joka ilmansuuntaan, raskausarvissakin on arpia. tosin sf-mitta ennen synnytystä oli muistaakseni 44cm. että sillee...

jos olet vain yhden lapsen saanut, eikä maha revennyt pahasti, niin kyllä se siitä kiinteytyy. itselläni on vielä 3kg enemmän kun ennen raskauksia, mikä ei ole yhtään huono juttu.

ei kenenkään tarvitse heti synnytyksen jälkeen näyttää timmiltä! ja ne naiset ketkä mahtuvat niihin farkkuihin tuossa vaiheessa.. ethän ole heitä alasti nähnyt! et voi tietää mitä ongelmia heillä on vartalonsa kanssa..

:hug: kyllä se siitä, yritä olla ajattelematta, se maha häviää aikaa myötä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumenneito:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Uskoo kuka haluaa, mutta molemmista raskauksista ei mahaa jäänyt lainkaan. Lommo vain mahan paikalla kun pääsin kotiin.

No mä uskon ku mun kaveri on samanlainen, sillä oli jo synnäriltä lähtiessä maha suunnilleen samassa kunnossa ku ennen raskautta.. on se niin epäreilua.. Tosin sillä oli raskausmahaki varmaan puolet pienempi entä mulla mut silti..

Sama homma täällä.

Vaatteet meni päälle heti synnytyksen jälkeen, nyt vajaa 4 kk synnytyksestä painoa on muutama kilo vähemmän kuin ennen raskautta, mutta jos oikein tarkkaan katsoo, niin vatsassa on edelleen pyöreähkö kumpu, eikä sellainen littana vatsa, kuten ennen raskautta.

Vaatteet meni päälle heti synnytyksen jälkeen, nyt vajaa 4 kk synnytyksestä painoa on muutama kilo vähemmän kuin ennen raskautta, mutta jos oikein tarkkaan katsoo, niin vatsassa on edelleen pyöreähkö kumpu, eikä sellainen littana vatsa, kuten ennen raskautta.

Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
nojoo, röllykkä on ja säilyy, ekasta synnytyksestä on 2,5 vuotta... :ashamed: minkäs teet, ei se revennyt nahka millään lähde ja laihdutus auttaa vaan läskeihin.
mulla siis repes maha ihan joka ilmansuuntaan, raskausarvissakin on arpia. tosin sf-mitta ennen synnytystä oli muistaakseni 44cm. että sillee...

jos olet vain yhden lapsen saanut, eikä maha revennyt pahasti, niin kyllä se siitä kiinteytyy. itselläni on vielä 3kg enemmän kun ennen raskauksia, mikä ei ole yhtään huono juttu.

ei kenenkään tarvitse heti synnytyksen jälkeen näyttää timmiltä! ja ne naiset ketkä mahtuvat niihin farkkuihin tuossa vaiheessa.. ethän ole heitä alasti nähnyt! et voi tietää mitä ongelmia heillä on vartalonsa kanssa..

Mulla on 2 lasta ja esikoisesta tuli raskausarpia melkosesti tonne alamahaan.. Pelottaa et se jää lopullisesti tollaseksi..

Onko kukaan kokeillu noita hoitoja mitä kauneushoitoloissa on? esim tollasta http://www.kauniix.com/beautytekfin.html tai jotain vastaavaa? Noi kuvat on aika piristäviä mut kalliiksihan toiki tulis..

Alkuperäinen kirjoittaja Lumenneito:
Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:

Mulla on 2 lasta ja esikoisesta tuli raskausarpia melkosesti tonne alamahaan.. Pelottaa et se jää lopullisesti tollaseksi..

Onko kukaan kokeillu noita hoitoja mitä kauneushoitoloissa on? esim tollasta http://www.kauniix.com/beautytekfin.html tai jotain vastaavaa? Noi kuvat on aika piristäviä mut kalliiksihan toiki tulis..

Aika paljon oli kyllä laihtuneetkin ihmiset kuvissa. Uskoisin, että tällaisissa hoidoissa jos käy, niin automaattisesti alkaa katsoa mitä suuhunsa pistää ja liikkuminenkin varmaan suotavaa. En usko, että pelkästään hoidot tekee tuollaisia ihmeitä.

Toki kasvot ja rinnat on erijuttu...niitä tuskin jumpalla saa kuosiin...ainakaan kasvoja :).

Ai katoaako se johonkin, ei mulla ainakaan, tosin ei kai se voi mihinkää kadota jos se röllykänalku on ollu siinä jo ennen raskauksiakin :whistle: ;) Tosin, mulla tähän röllykkään voinee vaikuttaa tuo että lapsia on tullut 4kappaletta 4.5v sisällä, joten palautumiseen aikaa ei ole juuri ollut. Mutta hyvin tuo tuossa retajaa mukana :wave:

Yhteistyössä