R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen piiskannut hyvin monenlaisilla välineillä. Esim pitkä suora koivuniemen herra on yksi mielenkiintoinen.
Koivuniemen herra onkin tosi hvyä väline. Kuinka monta sivallusta sinun mielestä sillä pitää antaa? Mitä muita piiskoja käytät?
Itse olen ollut jo leski toistakymmentä vuotta, mutta olen tutustunut hieman itseäni nuorempaan "koulupoikaan". Kuritan häntä aina tarvitessa (8-12 kertaa vuodessa) tuolla yläkerran "työhuoneessa". Siellä on isäni aikoinaan tekemä hyvin massiivinen kirjoituspöytä ja kannen takakulmissa on pienet määlyt. Niiden tarkoitusta en todellakaan tiedä mutta olen käyttänyt niitä koulupoikani käsien sitomiseen hänen ollessa kumartuneena pöydän päälle. Aluksi remmillä ja toisinaan haen vielä takapihalta koivupiiskan. On koulupoika taas nöyrä jonkin aikaa.Naiset, missä asennossa haluatte antaa miehelle piiskaa?
Ei tarvitse pelätä että ne menisivät rikki. Hyvä tunto niissä kyllä on ja siksi niiden piiskaus on tehokasta. Kiihottuneena pallit pyrkivät nousemaan ylös ikäänkuin piiloon. Se voidaan estää laittamalla pallien juureen panta, jolloin ne pysyvät koko ajan hyvin saavutettavissa.
Ei tarvitse pelätä että ne menisivät rikki. Hyvä tunto niissä kyllä on ja siksi niiden piiskaus on tehokasta. Kiihottuneena pallit pyrkivät nousemaan ylös ikäänkuin piiloon. Se voidaan estää laittamalla pallien juureen panta, jolloin ne pysyvät koko ajan hyvin saavutettavissa.
Minä olen sitonut miehen pallit samasta syystä ja myös siksi, että sidottuina ne heiluvat naidessa kiihottavasti.
Itse olen pitkään toivonut, että kypsempi rouva antaisi minulle piiskaa, mutta tuntuu olevan hankalaa löytää rouvaa joka haluaisi kurittaa minua. Vinkkejä ?
Annan hänelle 10-50 sivallusta riippuen tilanteesta. Pajupiiska on myö mielenkiintoinen.