Missä asiassa miehet on parempia kuin naiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselyikä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
- Kohtelee naisia paremmin (kuin naiset toisiaan)
- suorapuheisempia
- tarttuvat toimeen pyynnöstä, vaikkakin vain yhteen asiaan kralla (nainen tuumaa liian kauan, ja kestää enen kuin aloittaa mitään)
- realisteja (naiset haihattelee)

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mun mielestä miehet ovat fyysisesti vahvempia ja loogisempia kuin naiset.

Ja mun ammattiini oleellisesti kuuluu logiikka ja syy ja seuraussuhteiden ymmärtämin, siis atk-alan ihminen olen, ja oikeasti erittäin hyvä työssäni.

Ja alalla kyllä riittää naisia, joten olen aivan eri mieltä tuo loogisuus asian suhteen.

Ihan varmasti on erilaisia ihmisiä ja toiset naiset loogisempia kuin toiset. Mä itse en ole looginen, etenkin matematiikka on mulle suorastaan hepreaa. Mies taas laskee sellaisia laskuja joista ei ymmärrä että ne on matikkaa. Kirjaimia ja viivoja vaan niin hemmetisti.

Alkuperäinen kirjoittaja kyselyikä:
Väiteltiin kaverin kanssa tästä, ja hänen mielestään naiset kykenevät ihan samaan kuin miehetkin. Minä taas olen eri mieltä; kyllä jo naisen fysiikkakin on erilainen, ei naiset pysty kaikessa samaan.

Mutta minkä asian sinun mielestä miehet tekee paremmin, kuin naiset?

kaikki ja se oli siinä

Miehet on KESKIMÄÄRIN naisia fyysisesti voimakkaampia. Ja keskimäärin paljon muutakin. Mutta sillä keskimääräisellä tiedolla ei tee yhtään mitään, kun vertaillaan kahta yksilöä.

Vai laittaisitteko pienikokoisen miehen nostamaan raskaan taakan, jos vieressä olisi roteva isokokoinen nainen? Ja olettaisitte, että mies on voimakkaampi, koska se on mies?

Sama pätee jokseenkin kaikkiin asioihin. Kaikkia ei vain pysty päättelemään niin hyvin päälle päin. Musta tuntuu tosi oudolta lukea näitä listoja, kun olen hyvä, ilmeisesti luonnostani, monessa asiassa, jossa miesten väitetään olevan parempia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Musta tuntuu tosi oudolta lukea näitä listoja, kun olen hyvä, ilmeisesti luonnostani, monessa asiassa, jossa miesten väitetään olevan parempia.

Samoin. Tosin onnistuu multa pitsinvirkkaus siinä missä puutyöt tai matikkakin.

Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
mun mies pystyy kaikkeen logikkaan liityvään,mitä mä en pysty....ja mies osaa porata,minä en.

Mä on hyvä loogisessa ajattelussa. Enkä ole mies :D
Ja mä luulen, että meidän (siis mun ja mun miehen) poraustaidotkin on aika samalla tasolla, eli molemmilla huonot...

Uusimmat

Yhteistyössä