missä asussa ja millaisten herkkujen parissa juhlitte uutta vuotta? :) erityisesti te, jotka ette liiku kotoa mihinkään :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja firequeen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mustat verkkarit ja siniharmaa huppari päällä, vaaleanpunaiset tossut jalassa. Syötiin risottoa, nyt muu porukka katselee telkkaria ja vetelee keksejä ja sipsejä ja karkkia. Itsellä vaan viinilasillinen tuossa.

Kuulostaa ihanalta :) Pelkät sukkahousut, villasukat eri paria ja Marimekon raitapaita. Hurmaava näky. Meikit silti vielä naamassa päivän jäljiltä :o Mutta tukka on jo suorana päätä myöden. "Herkkuna" jotain A.Vogelin Bambu-juomaa,Activia-jugurttia ja mansikkavanukasta...öööö...

Syötiin äsken nakkeja, perunasalaattia, fetasalaattia, patonkia+juustoja ja kohta katsotaan lasten kanssa leffaa, tarjolle varattu sipsejä+dippikastiketta. Juomana limu.

Mulla tunika+legginsit päällä, alla poolo ja jalassa villasukat, miehellä oloasu, nuorempi yöasussa ja vanhempi collaripuvussa. Nuoremman nostan suoraan sohvalta sänkyyn, nukahtaa siihen kuitenkin kesken leffan. Mies menee vanhemman kanssa lähettää raketteja kymmenen kieppeillä, sit sekin nukkumaan ja valvotaan loppuilta/yö kahdestaan.

Mulla huppari ja "verkkarit", ukolla pitkähihainen t-paita ja kalsarit (kommentoi tuolta vessasta että muista mainita että mikkihiiri kalsarit! :) ), vauvalla unipuku ja laina lapsella pitkäpaituli ja kalsarit! Juodaan soda stream limsaa ja syödään karkkia.. :D kivaa on! :D

Päällä valkoinen trikoopaita ja turkoosit velourhousut.

Napostelen just juustonaksuja, ja juon mustikka-sitruuna-siideriä, peräti yhden meinasin juoda, uudenvuoden kunniaksi. =)

loggin mustat trikoopökät, loggin sininen trikoo paita ja alusvaatteet

ruokana oli tortilloja juomana mulla valkkaria, miehellä olutta

naposteltavaa on ollut pöydässä jo kolmesta lähtien sipsiä,namia ja limua

raketit poksuteltiin tuossa seittemän maissa ja samalla tähtisädetikut.

lapset vielä leikkii, kohta varmaan menevät nukkumaan

puoliltäöin ammutaan vielä miehen kanssa pari rakettia, lapset jätän tähän kotiin nukkumaan (asumme omakotitalossa) :)

päällä on satiini yöppähousut ja musta trikoopaita
ruokana oli itse tehdyt hampparit, herkkuja on vielä sipsejä, pähkinöitä, suklaata ja limua

napero 11kk meni just nukkumaan, minä koneella ja mies omalla koneella keittiössä :D
Juu ehkä me siirrytään yhdessä sohvalle herkkujen pariin ja katsellaan töllöstä jotain.

Farkut, musta/hopeinen neulepaita, timangit korvissa, punat poskilla ja tukka laitettuna :saint:
Uunissa muhii 3kg kalkkunarulla ja tossa 22-> olis sitä ja lanttulaatikkoa :heart: Muksut söi jo nakkeja ja salaatteja ja sipsejä ja karkkeja.

Skottiruutuisessa hameessa ja mustassa paidassa siemailen valkoviiniä ja syön ranskalaista juustopaistosta eli kinkkupiirakkaa :D

Muoks. Mies on kotihousuissaan ja poika yökkärissään :heart:

Sukkahousut, t-paita ja neuletakki päällä, sohvalla.
Kanasalaattia söin tuossa ja nyt sipsejä, viinirypäleitä ja irtokarkkia + colaa. Saattaa olla, että korkkaan kohta yhden siiderin, kun aloitan elokuvan katselun.
Mukulat nukkumassa ja mies töissä

Hmm. Mulla on ihan kiva asu, tämä menee niin hienossa toimistossakin kuin kotona. Mustat leveälahkeiset suorat housut ja tyköistuva harmaa tyylikäs villapusero.

Leivoin juuri feta-katkarapupiiraan sekä ananas-kermaviilipiiraan. Lisänä on kolmea eri lajia sipsejä ja vaaleanpunaista kuohuviiniä.

Kanasalaattia (tytär 11v teki), patonkia ja mehua. Villasukat, reikäset kalsarit ja kulahtanut paita yllä. Ei tavallista iltaa kummempi ole tää mulle ollut vuosiin enää :)

Syön Kartanon perunalastuja, nuudeleita ja sinihomejuustovoileipiä. Kotiuduin just duunista ja rintsikka-alkkariasussa palloilen.

Tämä ei liity tähän ketjuun nyt mitenkään, mutta Suzyanne; asutko Kalliossa? Samoilla huudeilla mun kanssa =) .

Yhteistyössä