Missä baareissa/paikoissa kolmikymppiset käy Hesassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mummo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mummo"

Vieras
Oon ihan vasta Helsinkiin muuttanut enkä tunne paikkaa vielä hyvin. Mietiskelin että missä baareilla/terasseilla/rafloissa/muualla voi törmätä noin kolmekymppisiin, tai miksei vaikka kolmivitosiin? Jotenkin jossain K-18 vuotta paikoissa tuntee ittensä ihan mummoksi joka on lapsenvahtina lapsosille. Olenhan siis WANHA.

Eli löytyykö mitään vähän varttuneemman kansan suosimia terasseja jonne vaikka tänään lähtä?

Oon kyllä vasta 25, mut itse tykkään on the rocksista. Hieman vanhempaa porukkaa kun kaikissa teinibaareissa, muttei mikää snobbailupaikka. Punavuoressa lienee paljonkin vanhempien suosimia baareja, en oo niihin juurikaan tutustunut.

No mä käyn pub Petessä ja Kerhosessa. Ei oo mitään menomestoja, mutta eipä tartte kuunnella kakaroiden kalkatusta, eikä sitä "mä oon juonnu kaks siiderii, ja oon ihan kännissä" hihihihiihih,,.,

No tässähän tuli jo monta hyvää vinkkiä :D Ei mua siis haittaa jos seassa nyt vaikka niitä 25-vuotiaitakin on, mutta tosiaan jos 90 % paikallaolijoista on alle 20 ja helvetillisessä humalassa niin alkaa mennä yli. Eikä mitään peruslihatiskimeininkiäkään.

Onkos millä näistä paikoista terassit? On the Rocksilla ainakin?

[QUOTE="Mummo";24450314]Oon ihan vasta Helsinkiin muuttanut enkä tunne paikkaa vielä hyvin. Mietiskelin että missä baareilla/terasseilla/rafloissa/muualla voi törmätä noin kolmekymppisiin, tai miksei vaikka kolmivitosiin? Jotenkin jossain K-18 vuotta paikoissa tuntee ittensä ihan mummoksi joka on lapsenvahtina lapsosille. Olenhan siis WANHA.

Eli löytyykö mitään vähän varttuneemman kansan suosimia terasseja jonne vaikka tänään lähtä?[/QUOTE]

On the rocks jos tykkää rokista. Mummotunneli on legendaarinen paikka jossa käy kaikki (muutkin kuin mummot) :D
Onhan Stadissa se yks baari johon on ikäraja K-35, en vaan muista nimeä. Sit Molly Malones on kans kiva ja Kalle mut niissä kyllä käy ihan kaikenikäistä porukkaa. Helsinki on mahdollisuuksia täynnä, tervetuloa Suomen parhaimpaan kaupunkiin!

Yhteistyössä