Missä Dude-76?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Koulusta soittivat hänen äidilleen että Dude:n koulu on ruvennut menemään taas huonosti ja viimeisimmästä matikan kokeesta tuli vain 6-. Duden äidille selvisi että Dude on läksyjen tekemisen sijaa "herutellut" aikuisia naisia Kaksplussan sivuilla...

Äiti otti Dude:lta nettipiuhan irti ja Dude on nyt ilman internettiä ja kotiarestissa.

Dudehan on nyt 4 luokalla tuplattuaan 3 luokan viime vuonna. :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 10:03 Hieno Mies kirjoitti:
Koulusta soittivat hänen äidilleen että Dude:n koulu on ruvennut menemään taas huonosti ja viimeisimmästä matikan kokeesta tuli vain 6-. Duden äidille selvisi että Dude on läksyjen tekemisen sijaa "herutellut" aikuisia naisia Kaksplussan sivuilla...

Äiti otti Dude:lta nettipiuhan irti ja Dude on nyt ilman internettiä ja kotiarestissa.

:laugh: :laugh: tää oli hyvä :laugh: :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 10:20 vieras kirjoitti:
\

Kauheinta tässä on se että tää on niin totta! Mä todellakin olen 4 luokalla. Siis kauheintahan ei oo se että totuus musta on toi vaan se että mitä se kertoo 2plussan naisista kun lähtevät pervoilemaan alaikäsen kanssa! :D :D :D :D :laugh: :laugh:

T: ex-Dude76 nykyään joku muu ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 14:33 ex-dude76 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 10:20 vieras kirjoitti:
\

Kauheinta tässä on se että tää on niin totta! Mä todellakin olen 4 luokalla. Siis kauheintahan ei oo se että totuus musta on toi vaan se että mitä se kertoo 2plussan naisista kun lähtevät pervoilemaan alaikäsen kanssa! :D :D :D :D :laugh: :laugh:

T: ex-Dude76 nykyään joku muu ;)

sä oot just sen verran mammanpoika että väkisinkin eukoilla äidinvaistot herää B) oot vaan käsittäny väärin naisellisen huolenpidon ;)

No voi hyvänen aika sun kanssas poika ! Kauheeta. Älä nyt ainakaan koske siihen ! Ja pese kädet. Mene nyt vaikka makaamaan hiljaa sänkyyn...voi hyvänen aika tuota meidän dudea.... :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 17:37 äiti kirjoitti:
No voi hyvänen aika sun kanssas poika ! Kauheeta. Älä nyt ainakaan koske siihen ! Ja pese kädet. Mene nyt vaikka makaamaan hiljaa sänkyyn...voi hyvänen aika tuota meidän dudea.... :laugh:

vain jos ratsastat mulla auringonlaskuun... Leikitään zorroa! Jeeee!
:saint:

Kun meillä vaimon kanssa oli 2010-luvulla seuranhakuilmoitus deittipalstalla, saimme vastauksia, kuten päättelimme, myös teinipojilta. Vastasimme niihin minun nimissäni. Kerroin naimisissa olevana miehenä hyvin ymmärtäväni kiinnostustasi, arvostavani kauniisti kirjoitettua viestiäsi, joka teki vaikutuksen vaimoonikin, ja että silkka uteliaisuus vallan hyvin riittää tapaamisen perusteeksi, mutta kun kumminkin vaikutat kovin nuorelta, vaimoni sanoo valitettavasti ei. Hän osaa kuulemma rentoutua vain omanikäistensä kanssa.

Yhteistyössä