F
Fleur de la Cour
Vieras
Lapsi kipeänä, koululainen jo. Ei voi jäädä kotiin hoitamaan kun on 10-vuotias, pitää jättää kotiin sairastamaan. Lapsi valvoo yöllä kun on niin kipeä, itsekin valvoo eikä saa nukuttua kuin kolmisen tuntia. Aamulla kello herättää puoli kuudelta. Töihin seitsemäksi, töitä tuplavuoro 14 tuntia. Onneksi lapsella on isäkin ja isovanhemmatkin. Itse en ole tänään sairasta lapsostani nähnyt. Missä vaiheessa mun elämä tällaiseksi muuttui? Olinhan täydellinen äiti, kotiäitinä vuosikausia.. Nykyään työ on elämäni, muuta ei enää jaksa.