Missä elämä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Lapsi kipeänä, koululainen jo. Ei voi jäädä kotiin hoitamaan kun on 10-vuotias, pitää jättää kotiin sairastamaan. Lapsi valvoo yöllä kun on niin kipeä, itsekin valvoo eikä saa nukuttua kuin kolmisen tuntia. Aamulla kello herättää puoli kuudelta. Töihin seitsemäksi, töitä tuplavuoro 14 tuntia. Onneksi lapsella on isäkin ja isovanhemmatkin. Itse en ole tänään sairasta lapsostani nähnyt. Missä vaiheessa mun elämä tällaiseksi muuttui? Olinhan täydellinen äiti, kotiäitinä vuosikausia.. Nykyään työ on elämäni, muuta ei enää jaksa.
 
Voiko työsi joustaa tai voitko ottaa palkatonta? Itse olen sikäli onnellisessa asemassa että voin halutessani tehdä etänä työt kotoa käsin tai käyttää liukumia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Mulla on periaatteena: omat lapset ensin. :hug:

Mullakin!

mulla myös, mutta työnantajat eivät aina tätä ymmärrä.
Tosin itse en ole työmarkkinoilla juuri nyt, tämän oman marssijärjestykseni takia.
Ensi syksynä kolahtaa se 10v. sairastaja meillekin.. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Data:
Voiko työsi joustaa tai voitko ottaa palkatonta? Itse olen sikäli onnellisessa asemassa että voin halutessani tehdä etänä työt kotoa käsin tai käyttää liukumia.

Ei ja en voi lyhyellä varoituksella. Useimpien työ ei jousta. Eikä se nyt mikään ongelma ole, ongelma on vaan kun aikaa ei jää ja jos joku poikkeaa rutiinista niin systeemi kaatuu. Olen niin väsynyt, että nukahdan kohta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja Data:
Voiko työsi joustaa tai voitko ottaa palkatonta? Itse olen sikäli onnellisessa asemassa että voin halutessani tehdä etänä työt kotoa käsin tai käyttää liukumia.

Ei ja en voi lyhyellä varoituksella. Useimpien työ ei jousta. Eikä se nyt mikään ongelma ole, ongelma on vaan kun aikaa ei jää ja jos joku poikkeaa rutiinista niin systeemi kaatuu. Olen niin väsynyt, että nukahdan kohta.

Jos et voi, niin älä kanna huolta. Olet toiminut niin kuin katsot oikeaksi. Voit yrittää muuttaa tilannetta mutta älä murehdi tekemisiäsi tai tekemättä jättämiäsi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Mulla on periaatteena: omat lapset ensin. :hug:

Mullakin!

mulla myös, mutta työnantajat eivät aina tätä ymmärrä.
Tosin itse en ole työmarkkinoilla juuri nyt, tämän oman marssijärjestykseni takia.
Ensi syksynä kolahtaa se 10v. sairastaja meillekin.. :/

Mulla sattui käymään just niin, että 10v lapsi soitti itkien ja oksennellen töihin ja pyysi tulemaan kotiin. Lähdin samantein, onneksi esimies oli ymmärtäväinen ja ihana :heart: työ'kaverit' eivät niinkään,, :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Mulla on periaatteena: omat lapset ensin. :hug:

Mullakin!

mulla myös, mutta työnantajat eivät aina tätä ymmärrä.
Tosin itse en ole työmarkkinoilla juuri nyt, tämän oman marssijärjestykseni takia.
Ensi syksynä kolahtaa se 10v. sairastaja meillekin.. :/

Mulla sattui käymään just niin, että 10v lapsi soitti itkien ja oksennellen töihin ja pyysi tulemaan kotiin. Lähdin samantein, onneksi esimies oli ymmärtäväinen ja ihana :heart: työ'kaverit' eivät niinkään,, :|

onneksi kuitenkin esimies oli. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Mulla on periaatteena: omat lapset ensin. :hug:

Mullakin!

mulla myös, mutta työnantajat eivät aina tätä ymmärrä.
Tosin itse en ole työmarkkinoilla juuri nyt, tämän oman marssijärjestykseni takia.
Ensi syksynä kolahtaa se 10v. sairastaja meillekin.. :/

Mulla sattui käymään just niin, että 10v lapsi soitti itkien ja oksennellen töihin ja pyysi tulemaan kotiin. Lähdin samantein, onneksi esimies oli ymmärtäväinen ja ihana :heart: työ'kaverit' eivät niinkään,, :|

Miten se ilmeni, että työkaverit ei ollut mielissään? Puhutaanko teidän työpaikalla suoraan, eikä vain selän takana? Ihme työpaikka!! =)

Mutta hyvä, että esimies on ihminen ja sitä paitsi 10-vuotias on vielä aika pikkunen.

 

Similar threads

Viestiä
110
Luettu
6K
Aihe vapaa
"Kahden lapsen äiti"
K
T
Viestiä
0
Luettu
1K
Aihe vapaa
Tiettytootta mitä mieltä ootta
T
S
Viestiä
13
Luettu
1K
1

Yhteistyössä