Missä Hinni ja miehet lomailee? (sinkkuäidille sulhanen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuutilulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
ei mitään hajua mut mulla palo äsken käämit niin hinnin puolesta. hitto kun ei osata puhua suoraan (tulee niin ex mieleen että otsalohkot kihisee).

Oli kyllä pasha ukko :kieh:

Todella :kieh:

Ois työntänyt mereen kun siinä rannalla olivat :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja en nähnyt kun alun:
ai mitä siinä kävi?

joku niistä hinnin miehistä jätti itse leikin kesken. en muista nimiä kun ekaa kertaa katsoin. hinni pudotuksen jälkeen kysyi muilta että haluaako muut jatkaa niin yks vastas ettei tiedä ja lähti sitten keskustelun jälkeen. on kuulemma ihastunut toiseen samoihin aikoihin kun lähti sarjaan.

hinni_heikki.jpg

Oli Heikki.

Heikki ei halunnut jatkaa eteenpäin 4. jaksossa. Heikki ei toivo deittipalvelun kautta yhteydenottoja.

ai mitä siinä kävi?

joku niistä hinnin miehistä jätti itse leikin kesken. en muista nimiä kun ekaa kertaa katsoin. hinni pudotuksen jälkeen kysyi muilta että haluaako muut jatkaa niin yks vastas ettei tiedä ja lähti sitten keskustelun jälkeen. on kuulemma ihastunut toiseen samoihin aikoihin kun lähti sarjaan.

Eikä voinut tuota aiemmin sanoa :laugh:

ai mitä siinä kävi?

no justiinsa :)

http://www.nelonen.fi/nettitv/sarjasivu.asp?fr=1&s=37&videoid=1240

Valitettavasti Nelosen NettiTV:n videot ovat katsottavissa vain Internet Explorer -selaimella. Seuraavassa NettiTV:n versiossa on tavoitteena laajentaa selainvalikoimaa. Kiitokset kärsivällisyydestänne.