Onko kellään tietoa? Ihan kuin olis ollut Kotkan citymarket ja santalahti ?
Oliko vai näinkö miä väärin... Aikoihin ei ole santalahdessa tullut käytyä
Oliko vai näinkö miä väärin... Aikoihin ei ole santalahdessa tullut käytyä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä ne Kotkassa oli. Tunnistin vaan leirintäalueen.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:ei mitään hajua mut mulla palo äsken käämit niin hinnin puolesta. hitto kun ei osata puhua suoraan (tulee niin ex mieleen että otsalohkot kihisee).
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:ei mitään hajua mut mulla palo äsken käämit niin hinnin puolesta. hitto kun ei osata puhua suoraan (tulee niin ex mieleen että otsalohkot kihisee).
Oli kyllä pasha ukko :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:ei mitään hajua mut mulla palo äsken käämit niin hinnin puolesta. hitto kun ei osata puhua suoraan (tulee niin ex mieleen että otsalohkot kihisee).
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:ei mitään hajua mut mulla palo äsken käämit niin hinnin puolesta. hitto kun ei osata puhua suoraan (tulee niin ex mieleen että otsalohkot kihisee).
Todella :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja en nähnyt kun alun:ai mitä siinä kävi?
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja en nähnyt kun alun:ai mitä siinä kävi?
joku niistä hinnin miehistä jätti itse leikin kesken. en muista nimiä kun ekaa kertaa katsoin. hinni pudotuksen jälkeen kysyi muilta että haluaako muut jatkaa niin yks vastas ettei tiedä ja lähti sitten keskustelun jälkeen. on kuulemma ihastunut toiseen samoihin aikoihin kun lähti sarjaan.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja en nähnyt kun alun:ai mitä siinä kävi?
joku niistä hinnin miehistä jätti itse leikin kesken. en muista nimiä kun ekaa kertaa katsoin. hinni pudotuksen jälkeen kysyi muilta että haluaako muut jatkaa niin yks vastas ettei tiedä ja lähti sitten keskustelun jälkeen. on kuulemma ihastunut toiseen samoihin aikoihin kun lähti sarjaan.