A
aasiu
Vieras
niin, tuossa otsikossa lukeekin kaikki olennainen...
onko nordealla taas jotain häikkää vai mikä lie
26.7 on merkattu maksu päiväksi..!
murr..
onko nordealla taas jotain häikkää vai mikä lie
murr..