missä hitossa viipyy äitiyspäiväraha!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aasiu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle tulee aina 3. päivä :)

Mutta asiaan, raha näkyy aamulla tilillä. Yleensä ei näy heti 00 jälkeen. Joskus saattaa näkyä 02 maissa. Yleensä vasta aamulla. :)
 
sehän tulee jokaiselle eri päivänä, riippuu ihan siitä, milloin sitä on alettu maksamaan. lapsilisä tulee kaikille samana päivänä. ja sekään ei näy heti keskiyön jälkeen, vaan ehkä kahden aikaan yöllä, ainakin nordeassa.
 
Mitä sä teet klo 00:00 äityispäivärahalla, kaupatkin kiinni, ravintolat tosin auki? Siis keskiyöllä kysyn vaan. Ne tulee aamuun mennessä ei heti puolen yön aikaan.
 
mitä väliä sillä on kenellekään miksi mä sitä rahaa odotan kun kuuta nousevaa..?! jos jokainen pitäisi huolen omista asioistaan ja vatvoisi vaan niitä niin ois kaikilla mukavampaa..

mutta nyt kun kerran on kysytty niin ihan vaan olen reissuun lähdössä ja oisin muutamat laskut maksanu etukäteen ettei sitten jää maksamatta, NIIN! ei aina tarvii olla juoppo jos odottaa rahaa!
 
[QUOTE="alkup.";28772091]mitä väliä sillä on kenellekään miksi mä sitä rahaa odotan kun kuuta nousevaa..?! jos jokainen pitäisi huolen omista asioistaan ja vatvoisi vaan niitä niin ois kaikilla mukavampaa..

mutta nyt kun kerran on kysytty niin ihan vaan olen reissuun lähdössä ja oisin muutamat laskut maksanu etukäteen ettei sitten jää maksamatta, NIIN! ei aina tarvii olla juoppo jos odottaa rahaa![/QUOTE]Miksi olet noin ärtyisä? Harmittaako kun et päässyt vielä iltakaljoille ennen valomerkkiä?

Aina sama laulu näillä tukien sun muiden almujen nostajilla. Odotetaan että Kela kolahtaa ja sitten ollaan vihaisia jos ilmaiset yhteiskunnan rahat eivät tulekaan tilille just silloin kun eniten tahdotaan.
 

Yhteistyössä