Missä iässä olette istuttaneet vauvaanne?

Heili Karjalasta

Aktiivinen jäsen
06.01.2006
10 581
0
36
Tai oletteko huomioineet erityisseikkoja? Esim. milloin lapsi itse haluaa istua, tai pyrkii istumaan tai oppii itse ensin nousemaan istualleen?

(Minua tämä kysymys ei koske, kysyn tätä muusta syystä)

Omani ovat istuneet (3lasta) noin 5,5kk iästä alkaen esim. syöttötuolissa ja rattaissa ja ovat pyrkineetkin silloin jo istuma-asentoon kovasti. Tosin eivät itse vielä ole nousseet lattialla istualleen.

ai kauhee mulla on jääny aivot narikkaan, jouduin tosi kauan miettiin et mitä hittoo, eihän vauvoja istuteta niinkun kukkia et onks tää taas joku uus trendisana :snotty: :laugh:

niin ja siis vajaa puoli vuotta toi oli kun alettiin sitä istuttaan :D

Nelikuisena lapsi alkoi sylissä punkea pystyyn ja fysioterapeutti sanoi että antaa palaa vaan, kunhan estää kaatumasta. Sylissä on istunut siitä lähtien kevyesti tuettuna. Ikää 6 kk.

mietin just että voinko jo istuttaa tuota meidän 7kk ikäistä syöttötuoliin...kokeilin, mutta kovin näytti huojuvalta se istuminen,,,Mutta helpottaisi niin paljon esim ravintolassa käyntejä jos ei tarvisis sylissä pitää...Mitä luulette, voinko istuttaa syöttötuoliin. Sylissä istuu ja tuettuna hyvin, mutta ei osaa itse lattialta mennä istumaan.

Yhteistyössä