Missä kannattaa myydä vaunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä olis nyt aika myydä noi yhdistelmät (06 briot) ja siirtyä johonkin pikkusen keveämpiin rattaisiin. Mietin vaan, että missä kannattaa myydä, huutonetissä, kaksplussan nettimarkkinoilla, kirpparilla tai jossain ihan muualla? Tuntuu, että esim. Huutonetissä on jo ihan älyttömästi vaunuja myynnissä, että meneeköhän siellä ollenkaan...

ekanakin huutonetissä on paljon paikkakuntia, voi olla että just sun kaupungista ei oo yhtään vaunuja markkinoilla, kukapa nyt lähtis kaukaa vaunuja hommaamaan jos omastakin kaupungista löytyy sopivaan hintaa.

Alkuperäinen kirjoittaja noppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mikä sit olisi sopiva hinta brio kombeille (2006)? En haluisi liikaakaan pyytää, mut tottakai sitä haluaisi suurimman mahdollisen hinnan.

jos on hyvässä kunnossa ni 150-200 ekua...

Paljon kiitoksia! 200e toivoisin saavani, mut mietinkin just et meneekö sillä hinnalla.

Itse olen saanut huutiksessa hyvin myytyä vaunut ja rattaat, vaikka siellä onkin muutama muukin myymässä. Sain huutiksessa myymistäni Emmaljungien kuomurattaista pehmeällä kantokopalla ja sadesuojalla 450 ? :o :D

Lähtöhinta oli alhainen ja euron korotukset. Vissiin ainoa myymäni tuote mistä on maksettu "ylihintaa" huutiksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Itse olen saanut huutiksessa hyvin myytyä vaunut ja rattaat, vaikka siellä onkin muutama muukin myymässä. Sain huutiksessa myymistäni Emmaljungien kuomurattaista pehmeällä kantokopalla ja sadesuojalla 450 ? :o :D

Lähtöhinta oli alhainen ja euron korotukset. Vissiin ainoa myymäni tuote mistä on maksettu "ylihintaa" huutiksessa.

ihan hyvän hinnan kyllä sait :)

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
No eipä noiden vaunujen kuljettaminen matkahuollon kautta paljoa kustanna.

Lisävaivaa tulee, hinnasta en tiedä.

No eikö ole vaivaa kantaa lähetystä postiin, ihan sama juttu.

No on siitä, ihan niinkuin on postituksestakin. Verrattuna siis siihen että löytää läheltä ostajan joka tulee hakemaan kärryt kotoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:
Matkahuollon kautta yhdistelmien kuljetus maksaa n.18-24e painosta riippuen,eli ei ne nyt han järjettömiä summia niistä ota.

Joo, ei se oo paha hinta lainkaan. Menee lisäksi nopsasti perille.

Mä myin huutiksessa vuoden vanhat Orat, ja sain niistä tosi hyvin osta heti-hinnalla. Eli kyllä sielläkin tavara kaupaksi menee, kun on hyvälaatuista kampetta ja hinta kohdallaan.

Yhteistyössä