Missä keskimmäisen etutukka?

:laugh:
Anteeksi :ashamed:

Mä leikkasin pienenä pikkusiskon hiukset pois. Oltiin häihin lähdössä samana iltana ja kampaaja oli varattu. Olin sanonut vain, että säästyi parturirahat :D

Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
:laugh:
Anteeksi :ashamed:

Mä leikkasin pienenä pikkusiskon hiukset pois. Oltiin häihin lähdössä samana iltana ja kampaaja oli varattu. Olin sanonut vain, että säästyi parturirahat :D

Mekin siskon kanssa kerran leikittiin kampaajaa. Onneksi leikattiin vain etuhiuksia mekin

Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mökö:
Onneksi poika kyseessä....nyt vaa leikkaat siiliksi....

Näin oli tehtävä :xmas:
:D :D :D Junnu leikkasi aikoinaan oman tukkansa ja siiliksihän se pää oli vedettävä. Exä oli hurjana, kun jannu näytti Jaska Jokuselta ja viikonloppuna junnun piti mennä isänsä kanssa sukujuhliin. No, eipä mitään, junnu oli seuraavana päivänä saanut siskoltaan sinisen spriitussin ja piirrellyt sillä päänahkansa täyteen koukeroita. Onneksi oli pojalla tummansininen puku, niin ainakin kävi sävysävyyn ne koukerot päänahassa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

:D :D :D Junnu leikkasi aikoinaan oman tukkansa ja siiliksihän se pää oli vedettävä. Exä oli hurjana, kun jannu näytti Jaska Jokuselta ja viikonloppuna junnun piti mennä isänsä kanssa sukujuhliin. No, eipä mitään, junnu oli seuraavana päivänä saanut siskoltaan sinisen spriitussin ja piirrellyt sillä päänahkansa täyteen koukeroita. Onneksi oli pojalla tummansininen puku, niin ainakin kävi sävysävyyn ne koukerot päänahassa :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

:D :D:D *nauraa kippurassa*

Mä oon kans joskus pikkusiskon tukan leikelly sillä aikaa kun äiti pesi ikkunoita ja siilikshän se piti sitte vetää kun ei ollu enää mitään tehtävissä :laugh: ja oli vielä tarhakuva seuraavalla viikolla :laugh:

Mun mies on joskus lapsena kyniny hiuksistaan tukon sieltä ja toisen täältä... Meikannutkin oli sit vielä anopin meikeillä - katsonut peiliin ja alkanut itkemään äidilleen että "on sammakon näkönen" :laugh:

Yhteistyössä